onsdag 21 januari 2015

Vinterland....

Dagarna kommer och dagarna går.
Och så kommer en massa snö ...........och jag gillar det.
Ljuset som kommer tillbaka och allt blir vitt, rent och vackert.

Dagens bilder är från igår när snön hade börjat lägga sig här hemma. Men idag är det massor där ute.
Så detta blir dagens fönster från gästrummet.

En gammal lampfot som hängt med länge har fått en ny skärm.



Små ♡ att stoppa ner i jorden.....piffa lite.




Och där ligger sjön grå, kall och vacker.




Önskar dig en fin onsdag nu.

Kram från Maria

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. Så underbart att bo så nära en sjö. Lyx i livet.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Ni bor så otroligt fint, det måste vara en lisa för själen att bo så!
    Och dom fina krukväxterna med sin runda form är ju för söta! Jag blir liksom glad när jag ser dom!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med de två förra kommentatorerna, ni bor fint med sjön så nära inpå!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är härligt med snö, då blir det så mysigt när den går bort och det blir vår.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med lite snö o ngr minusgrader :-)
    Då slipper man smutsiga hundar oxå ;-)

    Jättefin lampa :-)
    Hjärtan gillar jag oxå :-)
    Ha en fin söndagskväll!äkram 💜

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)