tisdag 13 januari 2015

Ordningen återställd......


Nu är det vardag igen och det gillar jag. Visserligen är jag ofrivilligt hemma (fast det är ganska så skönt)
Så även om jag inte jobbar så märks det tydligt att det är helg.

Julen nedpackad, stormen lugnat ner sig tack och lov.
All julmaten slut. Och snön som tyvärr försvann. Det är jag lite ledsen över.
Träningen kommit igång......med andra ord ordning på torpet.




Så nu har en ny liten Hemtrevnad kommit in i Hörnan. Älskar just denna söta lilla gröna växt. Försöker att alltid ha en hemma någonstans.
Och var passar den om inte i min kopp.

Är trött och nöjd ikväll. Har varit på invigning av en ny Yogastudio i vår lilla stad. Minglat runt med värdens godaste morotsjuice med ingefära. Och underbara rowfood bollar.
Yogat ett antal inspirationspass. Allt tillsammans med bästa dottern.

Så nu Zzzzzzzzzz från mig.

♥ ♥ ♥

10 kommentarer:

  1. Låter riktigt skönt! Hmmm vad gott med morotsjuice och rawfoodbollar, blir sugen. Ljuvlig bild på hemtrevnaden och så fin i kopp med hjärta.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Oh så länge sen jag hade en Hemtrevnad. Den växten har jag helt gkömt bort

    Oh, vad bra att Du skrev om din Hemtrevnad. Det var länge sen jag hade en sådan. Tack för det
    eljest är allt undan här med, alltså julsaker. Där jag bor är det rena skridskobaner att gå på
    nej nu längtar jag redan till våren, men det dröjer ju.
    Hoppas på en bra onsdag för dig. Hälsar Hajan

    SvaraRadera
  3. Härligt! Och kul med yogastudion! Ha en bra dag. Vi har vitt igen vi. Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med dig Maria, skönt med vardag igen. Ändå är det med visst vemod jag packar undan alla julsaker. Vi har härligt vitt överallt, så länge det nu varar. I januari februari vill man gärna ha snö! Tror jag ska göra som du och plocka fram lite grönt i fönstren när adventsljusstakarna försvinner.

    SvaraRadera
  5. Det är underbart med julen och allt vad det innebär, men det är också härligt när vardagen är tillbaka och allt är undanstädat och ordningen återställd.
    Skönt med träning...det önskar jag att jag kunde. Men får tyvärr vänta med det ett tag till då jag inte är kry från förkylning/hosta/feber/hög smärta än. Men det kommer!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Låter som en fin dag.
    Här har det sista av julen plockats bort i dag Ganska skönt fast jag kommer sakna ljusen.
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Det låter jättehärligt alltihopa, lugnt och sansat och njutningsfullt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Det är ganska
    Skönt när det blir vardag igen :-)
    Ha en fin fredag!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  9. Gillar tiden straxt före jul, men det är så skönt när vi är inne i januari och allt blir som vanligt igen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Ja, det var verkligen skönt när vardagen kom igen efter alla helgerna. Nu ser jag fram emot våren och ljuset..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)