tisdag 6 januari 2015

Ett besök hos våren.....

Ja nu är vi hemma efter ett besök hos våren.
Vart då.....Danmark så klart. Jag bara älskar detta land.

Ett hastigt och oplanerat beslut att åka till Danmark och fira vår 40-åriga bröllopsdag.
Resan gick till Århus och ett jättefint hotell som heter Helnan Hotell.


Hotellet ligger på Strandvejen i Århus precis vid havet.....

 

Vackra rum med utsikt över havet. Vi låg och lyssnade på vågornas skvalp upp mot sandstranden...magiskt.



Lite plask i poolen med bastu blev det också.

Mat på kvällen inne i Århus på Globen Flakket.
Ett jättemysigt ställe med väldigt god mat.

Alla bilder från nätet.


Ja så nu är jag hemma i vardagen igen.
Dags att ta tag i livet på allvar nu....

Önskar dig nu en fin vardag du också

♥ ♥ ♥




12 kommentarer:

  1. Grattis! Trevligt sätt att fira på och vilken gräsmatta så grön.

    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vad mysigt!
    Grattis på den stora dagen! ❤️
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott på den 40-åriga bröllopsdagen! Skönt med lite vårkänning mitt i vintern.

    Tack för din hälsning hos mig! :-) God fortsättning på det nya året!
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Va härligt att komma iväg på en liten semestertripp och bli lite uppassad.
    Önskar dig god fortsättning/kramen

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart ställe. Det förstår jag att ni åkte dit.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt ...
    ♡-ligt Grattis mé såklart/Kram

    SvaraRadera
  7. Åh, så härligt med Damnarksbesök! Ja, visst är det härligt där och att få en liten smakbit av våren är ju inte illa, nu när man börjar bli lite otålig - ialla fall känner jag så!
    En god fortsättning på nya året önskar jag dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott :-) Danmark verkar ljuvligt. Min Trio Bas Fiol & Flöjt har fått resestipendium för att åka till Danmark. Men vi måste få några evenemang för att kunna genomföra det hela. Det vore SÅ roligt att uppleva Danmark. Jag är ingen globetrotter alls, men Danmark skulle jag kunna tänka mig!

    SvaraRadera
  9. Såna där oplanerade resor brukar ofta
    bli dom bästa, så härligt ni bodde.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott! Jaså det var det ni gjorde i Danmark. Jag såg ju de fina bilderna på Insta. Det ser ut att vara ett toppenfint ställe. Skall noteras till kommande utflykter. ;-)

    Kram från Åsa. (Plupp1)

    SvaraRadera
  11. vILKEN TREVLIGT RESA, toppen det är ju underbart i vårt Grannland.
    Det känns så fort man bara kommit över sundet, detta gemyt de har.
    Så fina härliga rum Ni hade, Tack för vi fick veta var Ni var.
    tusen tack Hajan

    SvaraRadera
  12. Jag älskar också Danmark, skulle vilja besöka det betydligt oftare.
    Hoppas allt är bra med dig och att du haft fina helger.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)