måndag 26 januari 2015

Älskade flaskor......



Jag är lite svag för glasflaskor och glasburkar. Tänk vad bra det är att ha dom här små eller stora glasbehållarna till allt möjligt eller bara tomma i hyllan.
Dom här små sötisarna hittade jag på Cleas Olson för ett billig peng.





Kärlek till citroner finns ju också. Använder citron till väldigt mycket.
Färskpressad citron i en liten flaska....mums







Nu har snön tunnat av här hemma. En tur runt sjön med lilla Ronja idag. Grått, kallt och friskt.

Lerigt och snömodd i en ända röra....Bra kängor är ett måste.
Sedan bar det av till Friskis för ett Boxpass.....härligt svettigt.
Både dotter och make var med :)

Fin måndag på dig

♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Är också svag för flaskor i alla modeller. Fina fynd!
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Då är vi två. Jag älskar att ha små fina glasburkar framme att ha ex.vis nötter mm i. Det är så fint.
    Duktiga du som tränar och svettas! Heja heja!!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Fina flaskor!
    Jag älskar också flaskor och glasburkar i både färgat och vitt glas...
    Ha en bra Tisdag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oh jag sparar också vackra flaskor! Så fint till en ensam blomma eller kvist!
    Här hade vi regn och snö om vartannat i går. Idag ska vi få lite sol har de lovat. Nej, jag är ingen vinterälskare så jag hoppas det går fort tills våren är här!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Tänk så fint det blir med flaskor, är användbara till mycket.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)