tisdag 16 december 2014

Tomtetvål......



Hej på er mina vänner.
Ja, jag har visst en blogg minsann. Men när orken och energin tryter får bloggen stryka på foten.

Här hemma har det varit mycket. Begravning, gäster och plock. En hund som skadat foten mm. Men det tar vi sedan.
Och idag tog jag lite bilder. Men nu fungerade det inte att ladda upp dom.

Så jag bjuder på julpyntad gästtoa. Dom här bilderna fanns redan i datorn som tur var.





Lite tvål från Ö&B med juldoft...mmmmmm fyllt på i annan flaska bara.
Dom små hustomtarna fick krypa upp ur lådan nu till jul.

Ha de bäst från Hörnan

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Så härligt att höra från dig!
    Ja ibland blir det klydd med det tekniska. Det ska liksom bara fungera. Men gör ju inte alltid det.
    Hoppas vovvsen blir bra i tassen (foten) snart.
    Livet bjuder ju inte alltid på glädjeämnen utan ibland då och då måste man även gå igenom tråkigheter. Tyvärr..
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du kommer igen, alltid roligt,, och alltid tråkigt när någon försvinner

    Skönt och kram från Hajan

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)