onsdag 19 november 2014

Vad jag behöver.....

En skön tid i växthuset när jag som bäst behöver det.
Lugnt och stilla med härliga dofter i mitt lilla hus.



Den gamla ♡ kransen som jag hittade har jag renoverat lite.
Står lutad i fönstret på sned. Lite skev fortfarande hi hi.




Hyacinter har fått plats med lite mossa. I år tog jag rosa hyacinter för doftens skull.
Doftljuset brinner så ofta som möjligt ute i huset.....underbart.





Jag bara älskar det här pysslet. 
Mycket är gjort i trädgården och runt i kring, så nu kan advent komma.

OCH tack snälla för era kommentarer på mitt tidigare inlägg, det värmer.
Många ♡ till er.


Kram på er allesamman

♥ ♥ ♥

11 kommentarer:

  1. Åh, vilka kloka ord. Vi väntar på advent alla tror jag. Skönt så länge man har den längtan. Ni är så duktiga allesammans , först har ni fixat i era land och Era trädgårdar. Jag har ju inget sådant, lever ju själv nu, har gjort i två år. Men konstigt nog så trivs jag med mitt liv. Pyntar lite gör ju jag med, men det var väldigt
    roligt förut för min man var Tomtekär. Så det är bara att plocka fram var efter. sköt om Dig önskar Hajan

    SvaraRadera
  2. Lökar inköpta här också, men jag väntar nog nån vecka till med att pynta. Önskar jag hade en lika snygg kopp som du. Ser jättemysigt ut.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Förstår att du hämtar kraft i ditt växthus.Vårt är fullt med möbler nu så där går inte mysa...Kram på dig ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Ett sånt eget litet hus borde alla få ha. Ett eget ställe att pyssla med och hämta kraft.
    Varma kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Så fint det blir. Jag vill också ha Hyacinter men har en dotter som inte tål dom.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är skönt att ha ett ställe man kan pyssla med saker man gillar.
    Denna tid före jul är nog den bästa, mycket att göra men för det mesta roligas saker och sen när man har vackra saker kring sej och ljuvliga dofter, jag kan nästan känna doften av dina hyacinter fästän dom inte ännu är i blomm.
    Ha en skön dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM,

    SvaraRadera
  7. Så fint du planterat hyacinterna,
    det är en härlig tid nu.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  8. Det märks att du verkligen älskar ditt växthus och jag förstår dig. Jag är såå avundsjuk på att du har ett så fint och mysigt växthus.
    Detta pyssel man påbörjar nu inför julen älskar jag. Det är så mysigt och rogivande. Doftar gott. I love it!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  9. Bra med återanvändning! Och hyacint doftar ju så ljuvligt!

    SvaraRadera
  10. Åhhhh bad mysigt du gör det i växthuset :-)
    Myyyyyys ❤️
    Kram

    SvaraRadera
  11. What a wonderful blog you have. Beautiful pictures. A visit here is like a short time out, a little break - and that is so relaxing!
    Have a happy sunday
    Elisabeth

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)