måndag 24 november 2014

Tomma odlingsbänkar ......




Har fixat lite i helgen med pynt i odlingsbänkarna som står där mörka och tomma.
Dom  bara väntar på våren att få något att ta hand om.




Det lilla huset och kronan har fått komma in i växthuset bland en del annat smått och gott som fanns i landen. 

Plockat lite mossa, kvistar och annat fint som jag pyntar med.



Tänk vad mycket det finns där ute som bara vill bli omhändertaget.

I helgen var det också julmarknad här i byn. Så mysigt och lagom.
Ett fikabord som är gigantiskt och sååå mycket gott att mums på.
Köpte årets dörrkrans på marknaden.
Den kommer i ett senare inlägg.

Nu är det dags för maken att fixa ett uttag för ström till frukostverandan.
Där ska det stå en liten gran med ljus...allt för att lysa upp.
Plockat ännu mera ris och grejer i skogen för lite mera pimp i trädgården.

Nu dags att ta lite kväll.

Kramar på er

♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Tänk så fint det blev med lite grönt och grenar. Riktigt mysigt tycker jag i varje fall.
    Det är svårt ibland att hitta på hur man vill göra saker och ting. Men Du har lyckats .
    Ha det lite gott i brådskan
    hälsar Hajan

    SvaraRadera
  2. Kul att piffa med det gröna och annat från naturen. Mysigt med julmarknad. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Smakfullt och vackert med naturpynt! Och att få lite ljus lättar upp så mycket, jag måste plocka fram våra uteljus, jag också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Pimp i trädgården är myspys.
    Åhh vad jag längtar till julmånaden december.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Här har solen lyst hela dagen så allt damm har synts så väl. Så det är inte bara bra med sol.
    Jag ska också ta mej en runda ut i naturen och hämta in lite lingonris och lava.
    Så vackra bilder du visar!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt det ser ut :-)
    Mysigt med en liten gran!
    Ha en fin kväll!
    Kram 💜

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder och det är väldigt kul att fixa i trädgården.
    Ha en bra första advent!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)