tisdag 11 november 2014

Om att hjälpa till.........

Tittar ut i mitt lilla växthus till och från och bara njuter.
Men skapar lusten kommer nu med allt grönt, så jag renoverar en krans som jag hittade ute.
Den måste ju får ett nytt liv nu.

Lilla Missy hjälper gärna till där ute. Den goaste lilla gumman.



Ligger och myser på stolen med lilla dynan från IKEA. Eller så kan man ligga på arbetsbordet och titta vad matte gör för kuligt.



Nu har jag mussli i ugnen som jag måste titta till. Och sedan blir det lite föda för att ta sig till stan och gymmet.

Må så gott du fina

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. Så härligt du har det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte så dumt med en sådan mysig hjälpreda.Ha det gott.Hälsningar Maggan

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin hjäpreda du har! Min fläckiga madam intar helst ett hörn och vilar sig i form, något jag också skulle behöva! Härliga bilder...
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Lugn och ro och fridfullt verkar det som du har det i ditt fina växthus. Söta katten hjälper till och se så allt går rätt till.
    Duktig du är som tar dig till gymmet! Heja dig!!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Jag ser att du också har kattsällskap när du grejar i växthuset! Mysigt!
    Så fint det blev i ditt växthus. Snyggt med hyllorna av brädor.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten kattfröken!
    ÅÅÅÅH, vad jag vill ha katt!! Men när allergin sätter krokben för en är det väl bara att acceptera ödet:(
    Ha en fin lördagskväll! Ska se på "Så mycket bättre" jag också. Men är det inte en lite "lam" säsong detta?
    Ingen som sticker ut och gör häpnadsväckande saker som Miss Li och Laleh gjorde. Tycker jag.
    Kram Anna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)