lördag 1 november 2014

November välkommen .....


Tittar in och önskar dig en 
härlig och lugn helg.



Lite bilder från vad maken fixade igår till frukostaltanen.
Ett litet hörne för pynt....har önskad mig det ett tag nu. Lyktor mm har stått på golvet och nja gillade inte riktigt det..
Lite brädor som blivit över från växhusbygget :)
Passar bra nu till höstmörkret.









Nu ska vi fira maken som fyller år imorgon.
Huset fylls av nära och kära och det älskar jag.

Stor novemberkramen från mig till dig

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Blev ju jättefint.Älskar att ha lite olika platser där jag får pynta och tända ljus.
    Forsatt trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att få en sådan plats där du kan pynta!
    Önskar dej också en fin helg och grattis till maken!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Såg riktigt mysigt och stämningsfullt ut med ljuslyktorna. Hoppas ni hade en mysig och härlig helg.
    Kram Annci

    SvaraRadera
  4. danke für die tollen bilder und inspirationen, ich wünsche ihnen einen schönen dienstag, alles liebe von angie aus deutschland

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)