onsdag 5 november 2014

Flyttar in......

Nu har jag flyttat in i växhuset. Allt (nästan) på plats.
Mycket var det och en del fick stryka på foten.
Men snacka om det alltså.........jag har dille på snäckor, stenar och sand. Hihi helt galet.
Men det är ju bra att ha eller hur. Och nu har jag sorterat upp det hela...ordning och reda.
Det är väl det som är så skönt nu att jag kan ha alla mina grejer på samma ställe.


Min Sophora som dött för längesedan har jag sparat i uterummet. Gillar grenverket så mycket.
Så nu fick det ett nytt liv i växhuset med lite gosig mossa runt sig.


Burkar som förvaring...YES!!
Stenar, snäckor mm.
Allt inom räckhåll vid arbetsbänken.

Det luktar så gott där ute nu av jorden som ligger och väntar i drivbänkarna.
I love it

♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Så mysigt! Trevligt och snyggt med snäckor liksom sophora. Min dog också. Har inte kommit underfund med om den fick för lite eller för mycket vatten.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Trevligt och behändigt med ett växthus.
    Stenar och snäckor kan man inte ha för mycket av och så
    är dom så vackra i sina burkar.
    Ha en bra dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Ett växthus är bra året om, lycka och ha ett.
    Fint med stenarna i glasburkarna.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt o fint!
    Kul att det är klart nu :-)

    Ha en fin torsdag!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  5. Nu har du fått det fint.Snyggt med snäckor och stenar i glasburkar.
    Ha en skön dag.

    SvaraRadera
  6. Så underbart och fint. Lyllo dig
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Så härligt fint det bliver i Glasburkar, ser ut som stille`ben tänk så det kan bli-
    det är ju härligt att ordna allt nu.

    SvaraRadera
  8. danke für die schönen bilder und inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  9. Finns inget så vackert som sten och snäckor!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  10. Och vackert blev det ju också! =)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder, riktigt fint! Glasburkar är verkligen oslagbara som förvaring, och så snygga som dekoration.
    Måste vara fantastiskt roligt att ha ett växthus att pyssla om!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Lyckliga du, som äger ett eget växthus. Och inte så dumt med ordning och reda.
    Man vet var man har saker när de behövs.
    Lycka till med dina odlingar.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  13. Härligt med växthus, bara att vänta tills våren... då man kan sätta igång igen.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Stenar och snäckor som är så dekorativa och så fint det blev i glasburkar. Och så gillar jag hyllplanen i grånat virke. Min sophora tog jag också död på, snabbt och lätt. Den är ju dekorativ även som livlös hos dig!

    Kramar /Cia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)