torsdag 23 oktober 2014

Nu funderar jag.........

Oj oj vad jag planerar och tänker nu......

Och vad kan det vara...JO lampa i växhuset. Vi vill gärna ha en "kristallig" lampa (heter det så ;) typ över det lilla bordet. Gärna med både elektricitet och levande ljus eller fotogen.
Inte hittat något bra alls på loppis och auktioner vi varit på....hum.
Ingen brådska men men....du vet.

Hittade denna nu på IKEA när jag surfade runt. Kristaller och elektriskt ljus. Det levande ljuset kan vi ju tillföra ändå.

Vad tro du om denna ?


Den heter Kristaller ljuskrona och bilden är lånad från IKEA.


Sedan ska det ju vara något typ av arbetsljus också.....hum.
Du som har växthus vad använder du?

Nu ska jag återvända till tvätten som jag ju håller på med också.

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Jättefin lampa, ska bli så roligt att se resultatet.
    Ha en härlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin! Liten och söt.
    Ja när man väl får en tanke i huvudet så vill man ha det klart typ igår hihi.
    Ha en fin fredag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Fin lampa! Jag har hittat många fynd på en sajt som heter Yardsale.se

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)