onsdag 8 oktober 2014

Det tar sig......

Oj redan så längesedan jag daterade upp bloggen.
Hinner faktiskt inte med, fullt upp här hemma, som du förstår.

Men här kommer lite senaste nytt från växthuset i alla fall.


Dom gamla stolarna jag köpte på loppis och min farmors gamla bord.



Älskar det här mönstret på stolarna.




Måla måla.....




Efterbilder......






Inte så tokigt eller????



Stenen lagd och klar. 
Vi valde Rustik Naturgrå .



Här är huset på plats, utan glasen. Men taket är på.



Det blev vit lasyr så det ser rätt så grått ut.
Men helt ok :)



Lilla skrutthunden är med och kollar läget.

Lilla hjärtat Ronja bus




Kram på er alla och ha fina höstdagar.

♥ ♥ ♥






11 kommentarer:

  1. Så fina möblerna blev, kul att fynda lite ibland. Ja jag hinner heller inte med att ta han om min blogg, blir inte så ofta. Inte heller att jag kikar in till alla. Ska bättra mig. Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint när du målat bord och stolar.
    Det kommer bli kanonfint när allt är klart. Härligt att kunna gå ut dit och njuta.
    Sötishunden.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Vackert ♡ Sådant set hade vi hemma när jag var liten :)
    Naw...Så sött foto på "voffsen"/Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  4. Oj,så fint det blivit och så fort det går, ni får verkligen saker och ting ur händerna. Möblemanget är jättefint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Det var så länge sedan jag tittade in här. Har varit en värdelös bloggvän det sista året. Men som du säkert läst om på min blogg så miste jag min son Martin den 16 november förra året. Idag har jag för första gången startat en bloggutmaning inne hos mig och hoppas så klart du har lust att titta in. Kramar Pia

    SvaraRadera
  6. Jag är oxå dålig på blogguppdateringar just nu...
    Vad bra det blir med växthuset :-)
    JÄTTEFINA blev möblerna :-)
    Mina föräldrar har en likadan stol i ytterhallen hemma :-)

    Sötaste Ronja 🐶❤
    Kram

    SvaraRadera
  7. Förstår att du inte hinner att blogga, växthuset blir väldigt fint. Har också en sådan stol fått den från mina föräldrar.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvaraRadera
  9. Kära nån så mycket Ni gjort, det var inte dåligt. Så fina stolarna och mormors bord blev.
    Det måste ju kännas underbart det ni åstakommit

    SvaraRadera
  10. Hej Maria! Det var ett bra tag sedan :) man är inte runt på bloggarna så mycket som förut..fastän det är kul när man väl tar sig tid! så fint det blev i vitt!! kul att lite färg gör sån skillnad.må så gott< kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Vilka fina loppisfynd!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)