söndag 19 oktober 2014

Dagens dikesren......

Tänk att fortfarande kunna komma hem med en bukett blommor.
Vilken lycka det är. Nu tittar jag bara in och önskar er en fin söndag och en härlig start på veckan.


Idag är en väldigt grå dag. Så den lilla buketten från en av dagens hundpromenader får stå på spisen och vara vacker.

Maken hamrar och spikar på växhuset som nu både har väggar och tack.
Just nu byggs det bla. planterigsbäddar.
Det går framåt :)

Min dag har varit inne mesta tiden med lite fix. Och imorgon kommer bästa vänner på besök ett par dagar. 

Må gott ni alla där ute

♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Hej, vilken fin blogg du har. Har kikat in här några gånger men inte fått kommenteringen att fungera. Vad underbart att kunna plocka blommor så här sent! Själv plockade jag in pelargonerna i krukor idag från ledsna blomlådor. Men de hade så tjocka fina knoppar att jag inte nändes kasta dem.

    SvaraRadera
  2. Ja visst blommar det längs dikeskanterna fortfarande och även i trädgården. Den varma hösten fortsätter och jag är bara tacksam, tids nog kommer kylan!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Härligt är det med blommor!!
    Kul att du hittade min blogg, vi ses igen :-)

    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Ojjj, vilka många och fina blommor, en riktig midsommarbukett ju! Visst är det härligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. En sommarbukett minsann :-)
    Vackert & härligt i en gråmulen & regnig dag i slutet av oktober...

    Ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det lyx att kunna plocka in lite fina blommor vid den här tiden på året?!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Tack för din hälsning hos mig!
    Tänk att du hittat en riktig sommarbukett nu. Det är ju alldeles fantastiskt!
    Ha det så gott i veckan
    Anette

    SvaraRadera
  8. Tänk, en sommarbukett nu....här är det riktig höst iaf ;))...ha en fin vecka!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Ljuvligt & vackert ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera
  10. Så fin!

    Ha det så gott!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  11. Men vilken bukett, du var bra på och hitta
    många sorter. Jag får sommarkänsla.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  12. Vaaa! Sommarbukett så här års! Hur fin som helst. Härligt att kunna ha en sådan på bordet, fin bild. Och så jättefint ni gjort med växthuset, det blir ju kanon!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  13. Vilken fin bukett. Här var det riktigt kallt i natt, men kanske att jag borde gå och kika vid vägen jag också. En fin bukett till helgen vore inte alls fel :D

    Ha en fin dag!
    //Linda

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)