torsdag 11 september 2014

Om att vara tillbaka.....

Hej från hörnan,

Nu är jag tillbaka efter en helt fantastisk sommar.
Har bara inte haft varken ork, lust eller inspiration att blogga. Men nu känner jag att det hela börjar komma tillbaka.
Och jag mår jättebra och allt är fint här hemma.

Så nu kommer ett litet inlägg som berättar att jag lever.

Nu syns vi om ett par dagar igen.





Det har kommit till en liten altan vid gäststugan. Så här står en liten stol i hörnet, med lite höstblommor på som jag plockade i morse på min hundpromenad. 

Må gott mina goa bloggvänner !

♥ ♥ ♥


8 kommentarer:

  1. Så roligt att du är tillbaka! Har saknat dig o ser fram emot nya inlägg.
    Vet hur det är med bloggtorka, då är det bara att ta en paus, det är ju för skojs skull :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att höra från dig! Välkommen tillbaka!
    Ibland måste man helt enkelt lyssna på sin kropp och själ och ta paus från saker. Men jag har saknat dig.
    Underbara bilder och altanen ser fin ut.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Hej fin Maria!

    Du är så välkommen tillbaka!! Jag har saknat dig!

    Trevlig helg!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  4. ein wunderschöner blumenstrauß!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  5. Hej, jättefin blogg! Roligt att titta in:-) Det krånglade lite för mig med kommentatorsfunktionen men nu verkar det funka!

    SvaraRadera
  6. Kul att du är tillbaka :-)

    Ja denna sommaren har man ju knappt haft "tid" att blogga... Man har ju njutit av solen :-) ☀️

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Kul att du är tillbaka här i bloggvärlden ;) kram Suss

    SvaraRadera
  8. Så roligt att Du är här igen, välkommen tillbaka till oss ute i rymden. Sådan fin blandning du har på dina
    höstblommor. Jag till och med såg en liten klöverblomma, eller var det en gräslöksknopp.?
    Så snyggt med stolen och buketten på den..
    Kommer snart igen och hälsar på
    Kram Hajan

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)