torsdag 15 maj 2014

Mot hemligt mål.......

Nu måste jag ju erkänna att jag fyllt år igår. 
Och var med familjen och åt turkiskt mat....mumma.
Massor av blommor och grattis hela dagen. 

Men nu så har jag fått en hemlig resa av något slag....inte en susning. Långt eller kort väg bort.??
Packa ja vadå för något....blir tosigt och sååååå nyfiken.

Så på lördag morgon bär det av någonstans.


 Nu är det Liljekonvaljernas tid. Så på brickan står en liten vas med dom små söta.





Och här kommer det.....


Hör av mig om ett par dagar när jag kommit hem igen :)


Kram från Maria

12 kommentarer:

  1. Grattis! Vad spännande!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Sååå spännande hihi & Stort **Grattis**
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Gratulerar så jättemycket och vilken trevlig present! Spännande som bara den. Glöm inte kameran!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt jag fyllde också år i går, hela 83, men jag får hålla mig hemma som väl är, orkar inte med så stora strapatser nu för tiden. Men hoppas du får en trevlig tripp, så jättespännande. kram från Hajan

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!
    Ha en fantastiskt resa... Glöm inte att berätta vart det resan gick :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. GRATTIS i efterskott på din stora dag!
    Vilken härlig present du fått. Ha det så underbart på din hemliga ort.
    Det ska bli spännande att läsa var du varit och vad det blev för aktiviteter.
    Ha det fint och njut av din födelsedagspresent

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Grattis och så spännande med en hemlig resa... ha en underbar tur.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Grattis!

    Så mysigt med hemlig utflykt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. så spännande. hoppas att det gått bra Din resa. ,tänk att inte veta ett dugg, hoppas De packade rätt till Dig.
    Svårt att pack när man vet var man skall. Du har mycket att berätta för oss här.
    Kram från Hajan

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott.....hoppas din resa blev bra, kul med överraskningar.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott. Så spännande med en hemlig resa. Hoppas att den blev bra :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Men så spännande.. Jag hade varit så nyfiken och tjatat om att få veta. Ha det så jättebra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)