torsdag 17 april 2014

Glad Påsk.....

Ja en riktigt Glad Påsk på er alla.

Här i hörnen har det varit fullt upp men nu kommer i alla fall en liten Påsk hälsning till dig från mig.



Dom små vakteläggen med söta fjädrar hamnade i ett martiniglas på spiskanten. Lite ljus vid sidan om.


Mina påskägg blev riktigt fina i år igen Och påskkärringen hänger i köksfönstret.




Lite påskliljor i vasen på bordet.

Med denna lilla hälsning önskar jag dig nu fina dagar.
Så syns vi efter helgen....

Påskkram från Maria




11 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK på dig fina Maria. Vilka goa bilder.
    Kram Karin H

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk Maria! Fina påskdekorationer!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. Det är precis som det skall vara då, hoppas på en fin helg för Dig.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Så fina påskdekorationer, bra ide' med ett fint glas.
    Ha en härlig påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kikar in & önskar dig en riktigt GLAD PÅSK! 🐣🐣🐣

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint du påskpyntat, vackert och smakfullt!
    Glad Påsk!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Jag får väl önska Dig God fortsättning på helgen.
    Fortfarande riktig Vårvärme, så trevligt tycker jag.
    ha det gott.

    SvaraRadera
  8. Kikar in och önskar dej en fortsatt bra påsk!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  9. Det har varit en underbar Påskhelg, bättre kunde den inte bli.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Det var en sen påsk hälsning du fick av mej, hihi.....men bättre sent än aldrig!....hoppas din helg varit bra...det har den varit här ;))....nu ska vi snart äta lite ägg, lite rester av all påsk mat.....ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)