tisdag 25 mars 2014

Nu kommer dom....

Bilderna från gästtoaletten....som jag ju lovat.

Så titta in en liten sväng och pudra näsan vet ja :)


Väggarna var målade i aprikos/rosa nyans. Dom är nu rollade vita.
En fondvägg med ett lite marint tema...tapet från Rusta.
Golvet har redan vita klinkert så det var bara en liten vit matta på så var det klart.



Lite smådetaljer som följer upp temat/färgerna.
Den gamla hyllan från vårt gamla kök har hittat platsen här inne nu.


 Underbar handcreme och cerat från Maria Åkerberg. En julklapp från bästa dottern.
En ros med blå rosett lutad mot ett gammalt rör som finns på toan. Toan hör till den gamla delen av huset.
Den här rosen sprayar man med parfymolja. Detta lilla Kit köpte jag i Frankrike...och det luktar gudomligt. För mig måste toa lukta gott !!!

Det finns en liten hylla till som inte syns...där står lite doftljus, snäckor mm. 




Till sist toarulleshållare med mitt älskade ♥. Köpte jag på Gullholmen i somras.





Ja här kan man ju vara en stund och njuta av väldoft och mys....det är ju lite det som är meningen eller hur. Att njuta en stund även inne på toa.

Må så gott nu där ute i Blogglandia.
Kramis från Maria

9 kommentarer:

  1. Men så snyggt. Tack för den inspirationen.
    Ja en toa ska lukta gott...håller med.
    Kram på dig från Lisa

    SvaraRadera
  2. Åhh ved FINT det blev :-)
    Du är så duktig med inredning!

    Ha en fin kväll!
    kram ❤

    SvaraRadera
  3. Det är inte ofta man förknippar en toa med väldoft och mys,men på din fina toa skulle man säkert sitta kvar och vila sig en liten stund :)

    Ha de!
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. En mysig toa du ordnat till.Lukta gott på toan är nog ett måste.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev! Riktigt fint! Vilka fina små detaljer med tassel, hjärtat, rosen..jättefint.
    Tapeten är passande till toa tycker jag.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Käraste Maria, det var det snyggaste jag sett på länge. Så smakfult med dessa färger,
    hade Ni hjälp med detta. Så himla smakfullt , toppen tycker jag. JG LÅNAR DEN NÅGON GÅNG NÄR "NÖDEN" tränger på. Skojar bara som Du förstår.

    SvaraRadera
  7. Så jättefint. Kul att förnya lite. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev ;)....funderar också på att göra om vår gäst toa....rusta hade ju billigt just nu...har haft iaf ;)...och vår toa är så liten....så det måste gå väldans fort att göra om också ;))....få se om guben vill, hihi....
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)