måndag 17 mars 2014

Nu är jag här igen.....

Jo, nu kommer ett litet inlägg från hörnan.
Mycket dålig på att blogga just nu. Tittar in till er via min Iphone men då lämnar jag ju inga kommentarer, tyvärr. Jag måste ju kolla upp lite vad ni håller på med för kul.
Följ mig också på Instagram vet ja...du som inte redan gör det. Bilder i farten.

Tiden här hemma går fort och lilla Ronja artar sig mycket väl. Och Missy och Ronja börjar bli riktigt bra kompisar vilket gör mig så glad. 

Lite pyssel i trädgården blir det allt trotts att jag överansträngt min rygg. Men arbetet stannade av helt för jag får inte böja mig så mycket framåt...men rakt upp kan jag ju stå. Så jag har planterat en hel del.

Lite pyssel på den främre lilla altanden vid entren. Tror denna altanen blir bra...morgon sol för frukosten nu till sommaren.

Penseer.......I Like





Vädret är märkligt...ena dagen sol och jag solar i bikini på altanen. Nästa dag svinkallt och storm.
Det gäller att ta tillvara dom små stunderna.

Må så väl du där ute och ETT STORT TACK för alla kommentarer och mail.

Kramar från Maria




10 kommentarer:

  1. Har du överansträngt ryggen så var försiktig. Annars kan du få dras medd et under lång tid vilket inte alls är roligt. Skönt att hund och katt börjar komma överens. Annars blir det ju lite jobbigt.
    Härligt fina blommor. Penseer är fina blommor och riktigt vårlika.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Du får vara rädd om dig.Inte roligt när ryggen blir dålig.Har även jag besvär med ryggen just nu.Men jag vet att det går över.Ha en skön vecka.Kram.

    SvaraRadera
  3. jaa, jag köpte Penceer, i går när jag var och handlade. Tänkte på vad Du skrev, var aktsam om Din rygg,
    vet hur det är med en dålig sådan.

    i dag blev jag lite nedslagen av väderrapporten, vi skall få mer snö igen. tyvärr, men vad hjälper det att klaga , inte ett skit. Det är bara att bita ihop i alla fall.
    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  4. Vackert & oj...Solat i bikini inte illa :)
    Hoppa ryggen känns bättre/Kram

    SvaraRadera
  5. Penséer är fina vårblommor.....jag satte ut några på bron...men så kom snön och kylan...så nu står dom inne...tror det ska bli mildare till helgen, så då åker dom ut igen ;))...hoppas allt är bra...
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Bikini!! Låter väldigt skönt, här skulle det inte
    ha gått än. Fin plantering du gjort, ser jättemysigt
    ut på din altan.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  7. Har inte en pensé ännu, nu måste jag skärpa till mig och inhandla några. Bikini lät kallt, men man längtar efter sådan värme.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. fina bilder
    Ha en fin kväll
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej Maria! kikar in så här på slutet av dagen..här är det busväder,ja detta regnande!! såg att Stockholm fått snökaos fyy.men den som väntar på något gott så :)) kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Mysiga vårfoton :) hoppas ni fått det lika varmt som vi i GBG idag..rena sommaren nästan haha

    Ny post ute...miljövänliga möbler från OX design :)

    Ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)