onsdag 12 februari 2014

En rosa onsdag....

❀ ❀ ❀


Som kontrast till allt grått så kommer ett rosa inlägg idag. En rosa onsdag i mitt köksfönster.
Jag trodde faktiskt i min enfald att solen skulle komma fram idag...men nej nej.
Men promenaden runt sjön var härlig i alla fall. Lilla Missy var med på hela rundan idag. Så nu sover hon gott. Dom små kattbenen for fram över stock och sten, upp i ett träd och ner igen...hejåhå. Väldigt trevligt att ha henne med. Som en liten hund blir det ju.



Det är så gulligt med dessa rosa sötisar. Jag blir glad hoppas du blir det också.

Igår blev det Body Balance med dottern på gymmet och idag blir det ett hederligt härligt gympapass på friskis. Måste ju hålla igång. 

Och tänk på fredag är det alla dag.

Nu skall jag till tvättstugan och roa mig lite.

Gör dig fina dagar

Kram från Maria


8 kommentarer:

  1. Åhhh vad mysigt.. vårigt... Tror nog jag ska köpa lite vårblommor jag oxå :-)

    Ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt foto.
    Vilken fin tapet med fåglar!

    Synd inte jag var på auktionen. när du var där.
    Blev nyfiken på vad du köpte?
    Christer tycker det har blivit väldigt dyrt där nu och mycket folk.

    Ha det gott,
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Bara sportlovet får passera ska det allt bli vår här hemma, ut med det mörka, tunga och in med det ljusa, pastelliga istället :) Härligt!

    Ha en fin torsdag!
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Dom blev jag glad av.Rosa är ju min färg.
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  5. Å vad söta och våriga blommor .Ja rosa är himla fint och piggar upp.Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Naturligtvis blir man glad av dina fina blommor. Kan man bli annat?! Nej, det tror jag inte.
    Det är bra du håller igång, det har man igen i långa loppet. Något litet är bättre än inget alls.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Åh, så härligt! kan känna doften... =)
    Kul att du hittade in till mig!
    kramis sofia

    SvaraRadera
  8. Vilka SJUKT fina blommor:) hoppas du får en fin start på nya veckan.

    Ny post ute..butik med billiga designermärken:)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)