måndag 3 februari 2014

Blått och vitt inlägg......


Måndag och vi är inne i februari och det går mot vår.
Nu börjar sovrummet bli lite mera blått/vitt i sin utformning efter tapetseringen. Känns så fräscht tycker jag. Gröna växter som kompliment. Ja jag är mycket nöjd. Mina blå/vita kuddar kommer bild på en annan dag :)










En bra vecka har jag framför mig....idag är mannen på båtmässan och jobbar hela dagen och kvällen.
Jag åker in och tränar lite spinning i kväll har jag bestämt. 
Lite småpill här hemma med allt och inget som det brukar vara ibland.

Nu tänkte jag tipsa om en kanon bra blogg om man gillar förvaring.
Den här tjejen hittade jag via TV4 morgonprogram för ett tag sedan. 
Så gå in HÄR hos Paulina och hennes blogg Förvaringsdrottningen. Jag blir ordentlig bara jag tittar in...för gud så mycket fiffigt hon delar med sig av.

Önskar dig en härlig start på veckan.
Kram Maria



15 kommentarer:

  1. Så fint det blir. Blått har en lugnande effekt och är därför bra i sovrum har jag hört.
    Jag ska absolut in och titta på den bloggen. Om inte annat så hintar jag den till min make. Han gillar allt som har med heminredning att göra. Jag med men han är mycket mer hängiven sånt än vad jag är.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Fräscht med blått och vitt. Hållbart. Känner också idag att det går mot vår. Nu ska jag kika in hos tjejen. Tack för tipset.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Idag har jag också riktiga vårkänslor.. Solen skiner på mina skitiga fönster och då är det väl vår? :) Nu ska jag gå in till den där förvarings-drottningen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Blått och vitt är alltid fräscht.
    Underbara ljusstakar................

    Nu ska jag kika in på bloggen du tipsade om,
    Kram till dig
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Oj oj...var sak på sin plats....snacka om förvaring och veta var man har sina prylar.....idag har jag varit ute och gått i solen (som inte har visat sej på länge här )...4 plusgrader och snön tinade ;))......få se hur länge det varar, hehe....
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Blått och vitt är jättefint, så vacker ljusstake
    med lejon. Och jag kollade bloggen, himmel
    vilken ordning! Hon kan titulera sig drottning
    av det lätt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Förvaringsdrottningen är en favoritblogg :) alltid bra tips på bra förvaring som gör vardagen lite lättare.
    Blå/vitt får mig att längta till sommar, båt och hav, och snart är vi där :)

    Ha det fint!
    Birgitta

    SvaraRadera
  8. Jaa i går var det riktigt härligt väder, i dag är det lika grått som vanligt. Men vi får bita ihop
    och tycka det är bra i allafall

    SvaraRadera
  9. Blått är en färg som jag gillar fräscht och snyggt, och matchande ljusstakar till.
    Kramen♥

    SvaraRadera
  10. Vad snyggt du visar! Blått är flott eller hur? Tack för tips ska genast gå in o kika på hennes blogg! Kramen på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  11. Så fräscht med blått och vitt, det ger alltid en ren känsla och uppiggande. Jag minns en klänning jag hade en gång, marinblå med en stor, stor vit krage, jag kände mig alltid så fräsch i den. Den har förpassats, det hände nåt med, tja, kan det ha varit midjan.....
    Förvaring, ja, drömmen, jag kikade in och så många bra idéer! Tack för det.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Härligt att med nytapetserat och få pyssla till det hela så fint.
    Ja lite mer ordning skulle jag behöva också :-)

    Ha en bra vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  13. Klassiskt med blått och vitt, alltid fint och fräscht! Fin blomma också.

    Tack för bloggtipset, ska kika in där :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  14. Så fint med blått och vitt!
    Den gröna växten var också superfin!, jag måste pallra mig i väg till en blomsterbutik snart och köpa lite nya snart.

    Fint bloggtips, vilken ordning hon har kvinnan! Härlig inspiration :)

    kram Jenny

    SvaraRadera
  15. vilken snygg ljusstake :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)