måndag 20 januari 2014

Vinterliv.....

Många och långa sköna vinterpromenader ägnar jag mig åt nu.
Kan bara inte låta bli det är ju så sagolikt vackert och solen skiner ju också ibland....

Nu är ju också målningsarbetet avklarat så vi har tagit det lugnt ett par dagar.
Fast gästtoan är inte klar ännu...den är målad men det ska tillkomma lite mera där inne. Vi fixar nog detta i veckan. 

Igår var vi på utflykt och tittade på något trevligt som jag inte kan säga något om ännu....hi hi

Så idag blir det lite vinterbilder från hörnan.

Nere vid våran lilla sjö. En riktig feel good känsla där nere.





Den lilla stigen slingrar sig ner mellan stugorna.




Må gott där ute mina goa vänner.

Kram Maria

17 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut där ni bor nu :-)

    Ha en trevlig dag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj i stugan!
    Var ett tag sedan jag tittade in hos dig. Hoppas allt är gott med dig :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Känner som du ..att nu är vintern som härligast med mjuk ren snö och solsken...kände av lite dagsmeja och takdropp i solen igår det var välkommet kan jag säga :)
    Så vackra bilder vännen!
    Ha det gott Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Jaa jag ägnar mej åt promenader jag också med mina bungypumps! Såå underbart det är när solen skiner också! Det får gärna vara så här ett tag nu:) Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jovisst är det vackert med ren vit snö, men kylan och vinden som vi har gillar jag inte!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Vackra vinterbilder.....här har vi fått nog med snö tycker jag...men det är ett riktigt vinterlandskap nu...så härligt!!!......hoppas allt är bra ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Så fint och ha en sjö i närheten, jättevackra
    bilder. Spännande med utflykten.
    Kramar/AM
    Ps, jag gillar mina dockor, köpte dom faktiskt
    för att dom såg ut just så

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder, det är så fint ute när vi har fått lite snö och minusgrader.
    Ha en bra fortsättning på veckan!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga bilder, vi har också promenerat mycket i helgen, så skönt med snö :) Så fint ni fått i sovrummet!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar miljö! Lugnt och stilla och vackert i snön. Spännande att höra vad du har på gång....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Vilka underbart vackra bilder! Vilken natur!
    Det är plåster för själen att titta på.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara vinterbilder, så härligt att få promenera i den vackra naturen. ha en fortsatt fin dag. Åse

    SvaraRadera
  13. Tack för att du delar med dig av din vackra vinter! Kram

    SvaraRadera
  14. Underbara vinterbilder, kanske skulle ta sig en promenad med kameran i högsta hugg idag då solen tittar fram.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  15. Det var ett vackert collage på Vinterbilder Du gjort. Skulle gått ut i dag men det blev inget
    för nu krånglar vår hiss igen.
    Det får man bara ta, är glad att det inte var något viktigt jag skulle ut på.

    SvaraRadera
  16. Vilka härliga vinterbilder. Spännande att se vad det blir för resultat av utflykten, hihi.
    Ha en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)