fredag 31 januari 2014

Vårkänsla....

Hello hello.....

Hoppas du har det fint där ute i Blogglandia.
Vi har och har haft problem med internet uppkopplingen här så jag får skynda mig att köa inlägg innan det läger av igen. Iof nyttigt att inte kunna sitta vid datorn ibland. Så vi får väl se hur det går.

Nu väntar vi besök av bästa N & A i helgen. Men dom åker från Skåne så vi får väl se om dom åker eller väntar tills vädret lugnat sig.





Dagens promenad var kall och grå men otroligt vacker för det har ju kommit en hel del snö och mer ska det ju komma. 

Men känslan av vår kommer med ljuset och buketten på soffbordet denna helgen. Vita tulpaner och anemoner I Like ♥


Önskar dig en underbar helg och många kramar från Maria



7 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor! Riktig vårkänsla kryper in i kroppen på mig.
    Det har snöat här (läs sydvästra Skåne) några timmar men det verkar lugnat sig just nu. Det blåser inte heller mycket, så era vänner kanske kan köra trots allt. Själv ska jag snart köra dottern till tåget i Malmö, så man får nog köra försiktigt.
    Ha en härlig helg

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Lilla Maria att se din vackra vårbukett, gör ju att vem som helst får föraning och känslor av vår.
    Så fina färger tillsammans, jag älskar Anemoner och Ranunkel.
    Tulpaner är ju alltid vår. Tack skall du ha.
    En liten kram från Hajan

    SvaraRadera
  3. Härligt med tulpaner, frossar just nu i det, köper nya varje vecka.
    Hoppas det går bra för dina vänner eller släktingar som ska ut och köra i snön.

    Fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg tsm med era vänner!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  5. Härlig vårig bukett!!!
    Trevlig helg!
    Kram från bia

    SvaraRadera
  6. vår och tulpaner..... fint att blanda buketten

    SvaraRadera
  7. Tråkigt med datastrul...men underbart med tulpanbukett:)
    Nu blev jag sugen att fixa till nåt liknande...din bukett var så vårig och vacker, riktigt söta anemoner också!!

    Önskar dig en finfin inledning på nya veckan vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)