onsdag 15 januari 2014

Sovrum - före - efter .......

Ja nu är vi klara med sovrummet. Och jag måste säga att jag är supernöjd. Ljust och härligt.
Så här kommer lite bilder...höll ju på att missa förebilder innan maken var igång.

Före med mörkgröna väggar och fondvägg med en massa träd. Inte riktigt vad vi ville ha.




Nu blev det så här.....





Vi har länge funderat på en fondvägg som ser ut som en brädvägg.....redan när vi köpte sängen och innan vi flyttade. Till och med funderat på om det gick att få tag på riktiga brädor...men men.
Till slut hittade vi tapeten och är super duper nöjda.

Ja vad hände sedan, jo nu målar vi om gästtoan (maken är i full gång) och sedan blir det gästrummet. Jösses.

Men nu måste jag nog avsluta och äta lite lunch innan vi skall iväg på loppis.

Må så gott där ute.

Kram från Maria

14 kommentarer:

  1. Åh, så fint det blev! Ni har satt upp den tapet som jag också gått och kikat på. Kul att få se hur den ser ut "IRL" :o)

    Jag har idé om att även tapesera två garderobsdörrar med tapeten och sedan sätt upp brädor utanpå som ett Z. Ja, du förstår hur jag menar :o)

    Ha det bäst!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev! Förstår dig fullständigt att ni är nöjda med resultatet. Det blev såå mycket bättre än tidigare. Som du sa ljust och fint.
    Lycka till på loppisen

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Mycket fräschare och bättre nu! Skönt att få sätta sin egen prägel på rummen, speciellt sovrummet. Ha en fortsatt fin dag!
    Ps Härligt med en händig make som kan fixa till det.

    SvaraRadera
  4. WoW det blev görsnyggt!!!!!!

    Måste vara jättekul att greja nu när allt är så nytt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Full rulle på er båda hör jag, och jättefint blir det..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Det blev jättebra!!.....bräd och betong motiv gillar jag ;)).........ha det gott!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men åh, så fint! Tro jag det att ni är nöjda :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev i ert sovrum. Fräck brödtapet. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Såå fint det blev....Grattis till det fina!!

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan

    ~Lollokram~

    SvaraRadera
  10. Wow så fint och vilken skillnad!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Vilken skillnad , kanonsnyggt :-))) Med de där träden hade jag inte sovit en blund haha.
    Ha en mysig kväll .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  12. Men vilken häftig tapet! Jättesnygg!
    Så fint det blev, mycket lugnare än innan.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Brukar besöka din blogg men är dålig på att kommenterar så vill mest bara säga Hej :)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)