fredag 10 januari 2014

Fredag......

Ja då var det fredag igen och jag slår mig ner vid datorn för att önska dig en riktigt god helg.
Idag har vi hämtat tapeten till sovrummet och all färg...iiiii spännande. Jag vet att det kommer bli så bra!!
Mer om detta nästa vecka.

Det följde också med två nya lampskärmar hem som skall bo med dom gamla lampfötterna i lilla hallen och gästrummet.
Dom står på plats och bilder kommer nog framöver. Inget speciellt egentligen men men bitarna faller på plats här hemma.





Ett fång tulpaner finns på köksbänken så klart.
Kommer det en massa snö i helgen eller...och en massa kyla ???
Vi får väl se.

Nu syns vi om ett par dagar....typ söndag kanske med ett recept tror jag.

Kramar från Maria




11 kommentarer:

  1. Tänkte önska dej en trevlig helg!!
    Köpte också tulpaner igår...vita....tulpaner är så fint ;))
    Må så gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Å så fint. Älskar tulpaner. Men du vad är det för snygg avlång vas/kruka i bakgrunden med grönt i.
    Ser ut som något jag letat efter för smala fönster bräden ...hör av dig.
    Go helg från Karin H

    SvaraRadera
  3. Spännande att se vad ni hittar på med all färg......du visar hoppas jag.
    Här står ett fång med lila tulpaner på rumsbordet, älskar dessa tulpantider...............

    Skön helg,
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  4. En riktigt fin helg önskar jag Dig!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hej Maria och tack för din kommentar:)
    Det var verkligen längesedan...jag har kikat lite här i din blogg och förstår att det hänt massor...
    ett nytt boende? om jag inte missförstått.
    Jag har lagt dig i min blogglista så vi hörs väl snart igen:)

    Trevlig helg!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  6. Ska bli roligt att se resultatet :)
    Tulpaner är ju så vackra.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Tulpaner är ju så vackra så här års och det känns som en liten tröst med fräscha tulpaner om man längtar till våren...hiih.

    ~önskar en fin helg~
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  8. Underbara tulpaner :-)

    Hoppas du har haft en riktigt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så vackert med Tulpaner <3
    /Kram

    SvaraRadera
  10. Kul med lite förändringar i hemmet om en bara en vacker Tulpanbukett på bordet.

    Hoppas du har en skön avslutning på helgen!

    /Helén

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)