söndag 22 december 2013

Söndagen den 4'e advent och en GOD JUL....


GOD JUL önskar jag er alla. 






Sista söndagen i advent och julen står för dörren. Idag skall vi på lite party...bästa svägerskan L fyller år.
Ja, sedan är det redan måndag och dan före dopparedan. Julgranen skall kläs enl. tradition, skinkan skall in i ugnen...i år med Ernst grillgering tänkte jag. Lät spännande (örter). Maken har redan fixat köttbullarna och dom blev såååå goda.

På julafton kommer tjocka släkten och firar jul med oss här ute på landet. Underbart skall det bli.

Så nu vill jag önska er alla en riktig GOD JUL :)


30 kommentarer:

  1. God Jul och tack för det fina receptet på saffranskakan. Den bakades igår och blev jättefin!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. God Jul vännen ! Underbara bilder .Önskar dej en fin jul med mycket god mat och massor av mys .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. God Jul till dig också, ha det riktigt härligt!
    Härliga stämningsbilder du bjuder på.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det samma till dej :-)))
    Kram Kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en härlig GOD JUL Maria
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. En God jul till dig min vän,
    hoppas vi ses i Horla någongång.

    Kramkram Anneli

    SvaraRadera
  7. En riktigt GOD JUL önskar jag dig å de dina.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  8. Önksar dig oxå en riktigt
    GOD JUL.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Kikar inför att ....

    Önska en riktigt God och Fröjdefull Jul ♥

    Julkram från Lollo

    SvaraRadera
  10. Jag önskar dig en fantastiskt fin och God Jul, med gott sällskap och god mat och dricka.
    Ha det fint

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  11. Önskar dig o din fam en riktig God jul ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Önskar dig en fin julhelg! Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Åhh så vackra bilder du visar,
    Underbara!
    Önskar dej en Riktigt God Jul
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  14. Så vackra & stämningsfulla foto <3
    Önskar dig & de dina en riktigt God Jul /Kram Annmi

    SvaraRadera
  15. Wrnst skinka såg spännande ut tyckte jag, hoppas den blir god!
    Ha en underbar jul du också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Wrnst? Oj!:) Jag som inte ens LUKTAT på glöggen än!:) Ernst skulle det ju vara:)
    Anna igen...

    SvaraRadera
  17. En riktigt god och glad jul
    önskar jag Dig!

    Kram Åsa/plupp1 :-))

    SvaraRadera
  18. Önskar dig en riktig God Jul med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  19. EN GOD JUL & ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  20. En hjärtevarm och god jul till dig!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  21. Önskar dig en härlig och fin julhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  22. God Jul tillönskas hela familjen.
    Kram och hälsning/Heléne

    SvaraRadera
  23. Vad allt låter härlig,t party och sedan tjocka släkten som kommer på besök

    God jul till dej
    // Lissen

    SvaraRadera
  24. Vill bara hoppa in och önska även dej en riktig god jul och god fortsättning. Kram Antonija

    SvaraRadera
  25. Mååååånga God Jul-kramizar till dig från mig <3

    kram aka

    SvaraRadera
  26. Tack detsamma, hoppas du har en skön och mysig helg med de dina, kram VIOLAN

    SvaraRadera
  27. God fortsättning!

    Vilka mysiga bilder! Hoppas du haft en toppenfin jul!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)