måndag 16 december 2013

Pysselhelg......

Hoppas du haft en riktigt skön tredje advent. Det har jag allt haft. Lite smått och gott som blivit gjort. Även en långpromenad i lördags.

Julklappsinslagning har stått på schemat i helgen.....tänk vad jag tycker det är roligt.





Goa dotten varit på besök och fikat och fått middag.
Maken har nu fixat hyllor till uterummet......jo vi sitter där allt med värmen på. Men nu är hyllorna på plats. Så nu skall jag pynta till det lite, tror jag.

Önskar dig en fin vecka och ta hand om dig.
Kram från Maria

♥ ♥ ♥


5 kommentarer:

  1. Vilka urfina paket du skapat. Tack för den inspirationen. Och tack snälla för en underbar blogg.
    Lena i Vänersborg

    SvaraRadera
  2. Det var en mysig helg du haft :o) Och vilka fina paket! Gillar också att slå in paket. Tidigare när jag jobbade i affär brukad dock behovet vara stillat när väl julen kom. Oj, så många paket det blev! :o)

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Håller med dig.......................det är sååå himla roligt att slå in paket!
    Försöker varje år hitta på någon ny "stil" på paketen......................
    Såg notpapper på dina.............det tipset knycker jag................

    En bra vecka till dig med,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig..det är fantastiskt roligt att packa in alla julklappar. Jag brukar säga till dom i affären, när dom frågar om det ska vara present, ja, men du kan skicka med papper, jag packar in själv. Hihi, jag tycker det är så mysigt att göra det själv.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Vilka fina paket :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)