måndag 30 december 2013

Gott slut och Gott Nytt År....

En liten hälsning till dig från mig i hörnan.

Tänk att detta året är slut snart. För min del har det varit ett händelserikt år. Både roligt och sorgligt så klart. Det är ju så livet ser ut.
Ett nytt liv på landet har vi skaffat oss....oj oj vad mycket som finns oskrivet för 2014 med vårt nya hus.

Hoppas du hänger med i vår (makens och min) resa på det nya året.
Så otroligt spännande att se vad vi kan göra med den nya vackra miljön och vad den gör med oss.

Vi avslutar 2013 på Vann SPA tillsammans med vårt goa nyårsgäng.
Ett fint sett att avsluta året som gått och start på ett nytt år.
God mat, lugn och ro i goda vänners sällskap....lycka och kärlek.

Nu önskar jag Dig ett riktigt gott NYTT ÅR !!!



Från Maria 

22 kommentarer:

  1. Nyår på Spa låter väldigt skönt,
    ha det så gott.
    Och ett riktigt Gott Nytt År
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Detsamma önskar jag dig!

    STOR VARM kram /Anna

    Psss: Nästa gång vi ses på stan då hejar vi! Tummis ;)

    SvaraRadera
  3. Jag önskar verkligen Dig detsamma. Hoppas på ett bra 2014 för oss alla bloggare.
    En stor Årskram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig avslutning på året! Hoppas ni får en trevligt nyårsfirande!

    SvaraRadera
  5. Önskar också dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR !!!....hoppas det blir ett bra sådant för oss alla ;)))
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig avslutning på 2013, önskar dig ett gott slut och ett riktigt fint 2014. Kram åse

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig nyårsafton
    Gott nytt år
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År kära du!
    Nytt År Nya Möjligheter :)
    Hoppas allt är bra med dig och din familj.
    Varm Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Önskar dig och de dina med ett riktigt...

    Gott Nytt År!! <333

    Stor nyårskram från Lollo

    SvaraRadera
  10. Önskar dig ett riktigt
    Gott Nytt År.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Ett gott slut på året och ett Gott Nytt 2014 önskar jag dig!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  12. Tack för din hälsning !
    Önskar ett riktigt Gott Nytt År till dig också. Vilket trevligt sätt att fira in det nya året , med Spa!
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  13. Tackar så mycket vännen! Jaa man vet inte vad som väntar 2014 men hoppas på ett jättebra år! Så kul med det nya boendet för er! Lycka till o Gott Nytt År kram Gunilla

    SvaraRadera
  14. Detsamma, låter som härliga nyårsplaner.
    Ha nu en riktigt trevlig kväll, och gott nytt år fina du, kram Malin

    SvaraRadera
  15. ~ Underbart ~

    And now to you...
    •°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
    NEW YEAR ☆ 2014!

    SvaraRadera
  16. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig

    SvaraRadera
  17. Önskar en fantastisk afton på Vann! Jag bor ju inte så väldigt långt därifrån fast åt västra hållet men jag känner flera som skall dit! Ha det absolut underbart!
    Gott Nytt År!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  18. Hoppas 2014 blir ett riktigt bra år!
    Gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  20. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År kram från Maja

    SvaraRadera
  21. Önskar sig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  22. God fortsättning på det nya året.
    Det var lim fr Panduro som jag använde till ljuslyktorna. Kommer inte ihåg om jag redan skrivit det till dig redan.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)