måndag 11 november 2013

Uppe under taket...

Som du ju vet så älskar jag ju hyllor. Och att låta en eller flera hyllor leva med nya saker hela tiden efter säsong kanske. 
Så nu i nya huset börjar det komma upp hyllor...hihi.

Köket är en plats med många hyllor idag. Dels som förvaring och till lite pynt.
Uppe under taket finns hyllor med lite glasflaskor......så idag på promenaden kom det med en liten gran hem.
Den blev riktigt söt bland glasflaskor och farmors kaffekvarn.










Lilla Missy tjejen har nu blivit en riktig utekatt och har funnit sig väl tillrätta här hemma.
Hon är en väldigt trevlig och glad katt med mycket spring i benen.
(hum också en bra jägare)

Nu önskar jag dig en fin och skön vecka.

Kram från Maria

♥ ♥ ♥






11 kommentarer:

  1. Perfekt att möblera i hyllorna efter årstid...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. O så fint. Vilken söt tapet du har i köket. Och lilla Missy är ju bara sååå söt. Kram och må väl från Sofia

    SvaraRadera
  3. Så söt Missy är, fint foto. Och det var årets
    första lilla gran, jag ska snart ta en också.
    Jättefin dekoration och gratis.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Gullig kisse o fina hylldekorationer! Spännande o kul med nytt hus! Lycka till med allt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Fint med små granar!
    Lite lagom julpynt i min värld=))

    Så härligt att Missy blivit utekatt!
    Kan tänka mig att hon njuter av det.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Så fint!
    Önskar dig oxå en härlig vecka

    SvaraRadera
  7. Så fint, nu måste jag se till att komma ut i skogen snart och plocka hem lite pynt. Har inte blivit av än och vem vet snön kanske kommer snart.

    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Det blev riktigt vackert med den lilla, söta granen på hyllan. Julstämningen infinner sig sakta men säkert!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  9. mysiga bilder.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Jättefina det här små "dikesgranarna".
    Vet inte riktigt var jag ska få tag på några i år...............får väl skicka ut gubben i dikena..............
    Har du varit på auktionerna något?
    Tror inte jag sett dig...............

    Ha det fint,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Så fint på hyllan!
    Ja nu är det dags för granen igen =)
    Det skall nog få bli en på jobbet också!
    Älskar dessa små granar.

    Må så gott!
    ♥♥♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)