söndag 17 november 2013

Söndagsmorgon......

Det var en strålande morgon att vakna till idag. Så när jag tassar förbi gästtoan så skiner solen in och det är så fint.
Så det här får bli mitt lilla inlägg idag.




Efter frukostbestyr gav jag mig ut på dagens promenad runt sjön för att samla ihop lite vad som naturen nu kan ge. Men sedan bar det av till lilla staden för att handla.
Nu är det snart kväll och lite middag skall fixas. Sedan kryper jag upp i soffan och tittar på Solsidan och Bron. 



Redan börjar det skymma där ute.....tänker på härliga sommaren när jag ser den här båten inne på hyllan i gästtoan.

Ha nu en fin fortsättning på helgen och en bra start på veckan.

Kramar från Maria

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. Fina bilder från toan, härligt med sol idag.
    Solsidan ska jag se också, bron får vänta. Har
    missat två avsnitt som jag måste se först.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Ja inte kan man tro att det är snart advent inte , tio grader och sol :-)))
    Här blir det oxå Solsidan och Bron det får man inte missa .
    Ha en fin start på veckan . Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. ja idag har vädret varit helt underbart :-)
    NJUTBART!
    ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  4. Så fin bilden på båten är. Solen gör mig lycklig!

    En mjuk start på veckan önskar jag dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder.
    Bron tittar vi också på. Den är riktigt bra. Jag hoppas att min dotter kommer att vara med i sista programmet. Hon var nämligen med på inspelningen av toppmötet. Spännande!
    Ha en härlig vecka

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Låter som en underbar dag...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)