torsdag 28 november 2013

Snart så......

Stormsteg mot helgen....

Nu är det milt väder igen(vår i luften) och mörkret kommer smygande väldigt tidigt på eftermiddagen, så mycket ljus går det åt. Tur jag har hamstrat.
Här fixas och pyntas det, jag har hittat allt julpynt i alla fall.
Jag yrar runt för att hitta bra nya platser för änglar och tomtar........:)

Nu återstår makens insats vad gäller upphängning av stjärnor mm. 
Och detta får han pyssla med när jag är borta.

För nu packar jag en liten övernattningsväska ikväll, för imorgon åker bästa dottern och jag på SPA och kommer hem någon gång på lördagen.
Arken SPA hit åker vi. Spa med övernattning, frukost och julbord med underhållning.
En liten mor och dotter mysresa  ♥

Men lite dörrkransar har kommit upp i alla fall. Nu la jag ner ambitionen att göra egna kransar....hihi.
Nu blev det ju köp kransar :)







Kransen som hänger på ytterdörren köpte vi på julmarknaden i helgen.


Men här har vi några riktigt söta kransar.
Dom får hänga på gäststugans dörrar.











Hittade denna kransen också som fick följa med hem.
lite rå och rufflig tycker jag.

Den får nu hänga på dörren till källaren





Nu önskar jag dig fina dagar så hoppas jag att ett nytt inlägg från hörnan ramlar in på söndag.
Och stressa inte, det blir advent i alla fall.


Kramar från Maria

♥ ♥ ♥

10 kommentarer:

  1. Så trevligt att Ni åker på SPA, det kan man verkligen unna sig. Jag har aldrig varit på något sådant.
    Skulle inte tordas heller, gamla käringar skall nog hålla sig hemma. Nu talar jag om mig själv, är det några 85 åringar som gör sådant? Ha,ha jag spaar själv i badrummet, hi, hi det börjar bli svårt det med.
    Ha nu en härlig helg tillsammans med din mamma. kram från Hajan
    PS fina kransar alla

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra kranas!
    Mysigt med mor/dotter spa-dagar. Mys riktigt ordentligt.
    Ha det fint

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Hihi, maken här hemma har också stjärnupphängning som sitt uppdrag :) Jättefina kransar och så himla kul med spa-dagar! Ha så jättemysigt :)

    Många adventskramizar aka

    SvaraRadera
  4. Dina kransar är jätte fina!
    Det är trevligt med mor/dotter dagar.
    Ha det så trevligt!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. Låter verkligen härligt med en mor-dotter helg på Spa. I år gjorde jag egen krans, det syns att den är hemmagjord om man så säger :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Koselig førjulsstemning :)

    SvaraRadera
  7. Låter härligt med spa, Just det krans borde jag ha, hm får nog bli att köpa en i år.
    Ha det nu så skönt
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Oj, så härligt att åka på spa, ha en underbar helg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Så fina kransar!
    Det låter mysigt med spa så här innan Advent.
    Kram Anette

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)