fredag 8 november 2013

Nu är det helg igen....

Nu är det fredag och på söndag är det Farsdag.
Här i hörnan firar vi väl inte farsdag så där jättemycket. Det blir en härlig familjemiddag på söndag i alla fall. Det är så mysigt att träffas en stund.

Dagarna är fortfarande fina och milda med en och annan regnskvätt.
Men på kvällen kommer det in lite rå kyla.

Nu kan jag ju skryta med en öppen spis. Får ju erkänna att jag älskar den hihi.


Så här kommer en varm braskram från mig i Hörnan.

Go helg på dig

♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en brasa.Vi eldar nästan varje kväll bara för att det är så mysigt.
    Ha en skön helg du med.

    SvaraRadera
  2. Det måste vara härligt att sätta in en brasa. Men jag bor i en hyreslägenhet så det är inte bra om jag eldar.
    Skojar bara, sonen kommer hit på Söndag och ett barnbarn. Vi firar lite Fars dag då. Kanske åker upp till
    minneslunden och tänder ett ljus. Ha det riktigt bra, skönt så länge man kan träffas.
    kram från mig

    SvaraRadera
  3. Vi firar inte heller så där storslaget far här.
    Lite lagom är bäst.

    Mysigt med en öppen spis och värme ger den också.............

    Fin helg,
    Kram Anneli hemlyckan

    SvaraRadera
  4. Precis som vi firar fars dag då. Det räcker bra så tycker jag, huvudsaken är att man är tillsammans!

    Förstår att du tycker om brasan. Det är ju så mysigt så här års!!!

    Ha en underbar helg!
    /Jenny

    SvaraRadera
  5. Här firar vi heller inte Fars dag, för första gången på länge blir vi troligen ensamma, gubben och jag.
    Här eldar jag i en kakelugn i kväll, det är både mysigt och behövligt för värmens skull.
    Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Underbart härligt & vackert med brasa ........
    /Kramen

    SvaraRadera
  7. Visst är det mysigt med en öppen spis :-)

    Hoppas ni får en mysig farsdagssöndag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag sitter och bläddrar i bloggarna och fastnade i din "spishörna". Finns det något mysigare än en öppen
    spis. Det bor nog en liten pyroman i de flesta, vi gillar eldsflammor.
    Ny vecka i morgon. Ha det bra.

    SvaraRadera
  9. Åh, så mysigt med öppen spis. Jag vill också ha en, men vet inte var den skulle få plats... Svårt med utrymmet....

    Kram!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)