söndag 24 november 2013

Julmarknad....

Igår var vi på Julmarkand i vår lilla by. En sådan där härlig liten julmarkand med massor av folk, goafika, lotterier och försäljning av allt fint och gott som tänkas kan.
En julmarknad som är så där lagom....inget kommersiellt stort. Utan i sin enkelhet på landet.
Jag bara älskar det :)


En jättefin krans och hembakat vörtbröd, kakor mm fick följa med hem.





Nu sitter kransen på ytterdörren och är så fin. Fast den får du se en annan dag i sin helhet.

Och idag fick jag reda på att jag vunnit en liten vette på hantverkslotteriet igår. Men den lilla vetten för du träffa en annan dag.

Eftersom det är söndag så gå också in på Fabriken och titta på söndagsbilder.


Go söndag på dig.

Kram från Maria

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Mysigt med julmarknad :-)
    Ha en godnatt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är alltid lika roligt att gå på julmarknader. Jag skall till Utö på julmarknaden den 7 dec och ser fram emot den.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. ÅHHH vad julmysigt:) och jag älskar verkligen din söta kisse i bloggspalten haha

    vill du se en fin Fransk lägenhet kan du kika in min blogg idag:)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)