tisdag 19 november 2013

I dom gamla gömmorna....


Tack tack för krya på dig hälsningarna. Jag sov gott och vaknade betydligt piggare. Och det var ju tur för idag har vi varit i Gbg och ätit lunch med sonen. Och på Jula samt det stora varuhuset IGEN.
Helt galet hur ofta vi skall behöva åka dit. Men det har strulat med gardinstänger mm....vi har inte fått med oss det hem osv...ha ha.
Fast nu får det räcka med IKEA på ett tag.

I mina gömmor har jag hittat detta. I flytten kom ju fram en hel del från mina föräldrar som jag bara inte orkat rota i så mycket. Men nu kändes det helt ok och väldigt mysigt ♥
Så jag vill så gärna visa er detta vackra......det är gamla konfirmationskort.




Ja ser du vilket hantverk det är.....dom är så söta. 
Nu ligger dom på ett silverfat med en liten ros som kompis.

Nu är det kvällen och ögonen glappar...men maken är med dottern på Blå Stjärnan med hennes ena katt Maja (ragdoll) som mådde väldigt dåligt i kväll.
Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig till det bästa. Men jag försöker lägga mig så länge i alla fall.

Sov gott kramar från Maria

♥ ♥ ♥


2 kommentarer:

  1. Du är så mysig Maria. Jag älskar att läsa dina inlägg. Riktig myspys känsla får jag.
    Jättefina bilder.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. A imagem do botão de rosa ficou simplesmente maravilhosa.
    abraços

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)