onsdag 30 oktober 2013

Cafe Tuvatorp

Häromdagen var vi på en härlig liten fikautflykt till ett av mina favoritställen.
Vi åkte till Cafe Tuvatorp som ligger en liten bit härifrån.
Elinore bakar allt själv och jag kan lova dig att det är såååå gott!!!

Det är dom små små detaljerna som gör det.....



 Tomtar finns det gott om...dessa gör Elinore också och säljer. Och gofika såklart








Så är du i närheten av Alingsås - Vårgårda så ska du titta in där på vägen.

Onsdagen och kvällen kommer. Och allt är lugnt och stilla. Maken nere i gäststugn där han numera har sitt kontor. Katten sover i stolen. Diskmaskinen jobbar. Så lite pyssel i arbetsrummet och rota bland lite papper blir det nu för mig.

Kramar till er alla från Maria

♥ ♥ ♥


9 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har hört talas om det stället men inte varit där... Ligger väl för nära ;-)
    Ser mysigt ut, jag får nog ta mig i kragen!

    Må så gott ♥
    Malin

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara detaljer!
    Jag förstår du tycker om att gå dit.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut, vackra ting att vila ögonen på medans man fikar, kan ju inte bli bättre.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  4. Vilket mysställe.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Tack söta Maria för hälsningen!
    Vilket mysigt ställe du besökt. Helt i min smak! Myyyyysigt :o)

    Må så gott och trevlig helg önskar jag Dej!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Vet inte vad som hände när jag skulle kommentera! Men jag skulle skriva att det verkar mysigt! Jag är i närheten i helgen, men hinner inte... Ska stå som utställare på hantverksmässa i Sollebrunn lör-sön. Välkommen dit!:)
    Kram anna

    SvaraRadera
  7. Det ser mysigt ut.
    Önskar dig en skön Allaelgons helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så vackra detaljer & så söt liten "Tomtenäsa" <3
    /Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)