onsdag 28 augusti 2013

Vardagslunken.....

Tack alla kära för era små och fina kommentarer hos mig. Nu är jag en urusel bloggare men det finns ju sina själ.

Vardagen går i sakta lunk. Eller sakta och sakta tycker vi sliter som små myror med allt och lite till. Fast jag försöker ju ta det lugnt och sakta så att inte hårddisken alldeles faller ihop.
Att försöka finna en bra avvägning mellan röj/städ-packa och njuta. Njuta måste vi ju bara göra för tänk en sådan sommar det fortfarande är.
Vi försöker dra ut med båten när vi har lust och kan. Sitta ute och äta går ju fortfarande jättebra.

Mitt i allt stök skall ju vardagen fungera med tvätt, städa av, handla och stryka som jag fick ta tag i häromdagen. Vill ju inte ha stryktvätt med mig eller hur. Så nu får vi inte använda strykplagg hi hi

Farmors gamla järn som brukar fungera som bokstöd.

Saknaden efter Zorro river i mig....blir ju påmind hela tiden. Allt är tyst, inget litet kurr kurr ingen som spinner och kommer tassande. 

***


Ha de bäst alla ni där ute....vet ni jag smygläser era bloggar via min Iphone då och då. Måste ju datera upp mig. Är ju väldans nyfiken. Men några kommentarer lämnar jag inte. Tycker inte det funkar så där jättebra på Iphone.

Kramisar från Maria

♥ ♥ ♥

10 kommentarer:

  1. Så ledsamt att Zorro saknas er!
    Styrkekramar
    M.E

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni har mycket att pyssla med nu... Det är mycket att röja slänga och packa när man gör en flytt efter många år på samma ställe...

    Bra att ni tar er tid att njuta av den fina sensommaren ☀❤

    Ha det riktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att ni har mycket att pyssla med och förstår saknaden.
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig! Det är så viktigt att ha balansen i livet.... Hoppas att du mår bättre snart!

    styrkekramar/Olg@

    SvaraRadera
  5. Det kommer upp någon skum rutan på din blogg, som begär lösenordet och användarnamn... Kanske ska du kolla inställningar på din blogg? :)

    kram

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig du fina...och du ska veta att jag kikar in här hos dig även om du inte kommenterar hos mig alltid ...men jag blir lika glad varje gång du lämnat ett litet avtryck:)

    Ha det så gott
    Stoor varm kram från Lollo

    SvaraRadera
  7. Kramar till er. Jag lider med er. Saknaden är stor när någon går bort. Oavsett om det är en nära och kära eller ett älskat djur.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  8. Förstår att det känns tyst och tomt.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  9. Så oerhört ledsamt att älskade fine Zorro saknas er :(
    /Tröstekramar Annmi

    SvaraRadera
  10. Förstår att det känns tomt, men det är tur att ni har mycket omkring Er nu.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)