fredag 2 augusti 2013

Njuter av tiden.....

Hej där 



Nu är juli månad slut och redan augusti. En månad jag tycker mycket om.
Och tänk vilken sommar vi har och har fått. Måste erkänna att jag kan tycka det är lite för varmt och klibbigt ibland. Speciellt när jag kryper omkring på vinden och röjer.

Men vi tar vara på det fina vädret ändå mitt i allt. Sticker ut med båten, slappar på bryggan och badar.
Grillar i solnedgången och mår såååå gott så.

Maken har nu fixat en del på huset innan vi lämnar det. Nya vindskivor mm. Vi skall inte flytta förrän i slutet september början oktober så än så länge gott om tid. Men tiden går fort och jag orkar ju inte så mycket varje dag så vi tar det lugnt.

Nu är det dags att gå bort en sväng i kväll, skall bli trevligt och mycket gott att äta det vet jag.

Sonen och dottern är i Kroatien med goda vänner även i år.....c.a 40 grader varmt......PUH. Men dom har det super bra.





Det blommar i hörnan och maken jobbar på i värmen.


Kramar på er från en varm Maria och tack för att ni tittar in.

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Jag förstår så spännende det är med Er flytt,
    samtidigt lite svårt med kanske.
    Ja vi skall inte klaga nu har vi äntligen haft en skön sommar, med bad och mycket annat som hör
    sommaren till. Lycka till med allt , men
    det hinner jag nog att säga fler gånger.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  2. HELT FANTASTISK sommarvärme denna sommar :-) DEt är vi inte bortskämda med :-)
    Tror vi alla kommer må så mycket bättre under hösten & vintern efter denna sommaren :-)

    BRA att ni hinner njuta & inte bara jobbar :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Började jobba idag, men semestern har varit underbar. Jag gillar också augusti månad, lite kyligt på morgonen sen kommer värmen... härligt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)