lördag 10 augusti 2013

Lördagskväll i hörnan

Hej hopp alla fina ♥

Jo jag lever minsann och pinnar på med allt och inget. Nu har jag förberett middagen och maken skall snart sätta på grillen. Lite sen middag men det blir gärna så hos oss.

Och idag har maken röjt och slängt/skänkt en massa kläder i klädkammaren. Hej å hå. Han är ju en liten hamster. Men jag är glad och lycklig över hans insatts idag :)

I morgon bjuds det på Diggiloo gänget här i Alingsås.
Det brukar ju vara riktigt bra. Så jag ser med spänning fram emot detta.

I trädgården gör snart mina Maria plommon entre och rosen nere i hörnet på trädgården blommar för fullt. En ros med en underbar doft och alldeles vitrosa i färgen. Men blommorna blommar ut alldeles för fort. Namnet ??? Ingen aning.




Må gott alla fina och gör dig en fin helg och start på ny vecka.

Kramar från Maria

♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig helg.
    Ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter så gott med grillat............ikväll åt vi inomhus..............tur det för det kom en rejäl regnskur .
    Härlig bild på din vackra ros.

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig gubbe Du har som själv röjde ur sin garderob, mycket ovanligt,
    Oj vad roligt att få gå och Diggiloo gänget, De har ju fått så himla fin kritik
    i år, bara bra saker.

    Lycka till

    SvaraRadera
  4. Vad bra att ni röjt.. Jag är oxå en hamster ;-)

    Hoppas middagen smakade och att ni får trevligt på Diggeloo
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att få lite ordning och reda. Så lätt att samla på sig även när man egentligen inte är en hamster ;) Liza

    SvaraRadera
  6. Rosen på bilden kan knappast vara någon annan än den som vi har i trädgården New Dawn. Nu är jag ju verkligen ingen rosexpert men de är väldigt lika din och min klätterros. :0)

    Hoppas att ni hade trevligt med Diggiloogänget.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Diggiloo-gänget skulle jag också vilja se men får väl hoppas att de kommer på TV i år också..
    Hoppas din sommar varit lika bra som min har varit..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Kikar in så här på kvällskvisten för att önska trevlig vecka till dej;)
    Hoppas allt är bra!
    Kram bia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)