tisdag 2 juli 2013

Rosendoft....

Dagarna går och vädret består....med regn och mulet här hemma i alla. Vad har du för väder.
Saknar den där fina sommardagen som försvann, men det kommer väl igen får jag hoppas.



Tog in lite väldoft från trädgården att pigga till soffbordet med :)

Håller fortfarande på lite rens och röj mellan varven. En massa saker som vi skall skänka till Secund Hand. Idag bär det av till IKEA ....lite uppspelt blir jag alltid när jag skall dit. Köpa nya grejer att ta hem nu när jag röjt ut det gamla....hi hi.
Nej då vi skall titta på lite saker till ön idag. Sedan blir det en bit mat när vi ändå är ute och far. Så slipper jag tänka på det idag.
I kväll kommer ju Morden i Midsommer. Det missade vi förra veckan.

Allt för idag i alla fall som jag kan berätta här och nu.......

Kram på dig från Maria

♥♥♥





9 kommentarer:

  1. Såå vackert från trädgården,doftar säkert ljuvligt/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Här är rosorna jättesena iår
    konstigt nog, för allt annat växer så
    det knakar. Jag ska också se morden i...
    lär väl somna innan mördaren är fast.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jag kan hålla med dig att solen och den riktiga värmen är lite saknad även om jag njuter mycket av det väder vi har nu också.
    Vackra bilder. Jag förstår att de piggar upp lite.
    Ha en underbar dag.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Till helgen kommer värmen! Morden hoppar jag över den här veckan, tyckte det var så dåligt förra gången! Ha det bra! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Vädret är inte det roligaste, men man lovar sol till helgen ☀

    Ikea är ALLTID lika kul :-)
    Jag gillar oxå Morden i Midsommer :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vackra rosor! Man behöver sådant som är vackert att pigga upp sig med när vädret inte vill sig. I Hult har vi fått elda ikväll eftersom här är så kallt och rått! Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!

    Röd ros är som drottning för mig... Fast jag tycker om alla sortens rosor och blommor i sig ;)

    Ikea har jag varit tre gånger på 11 år :P Har inte tagit till mig det - svenska folkets nöja ;)

    kramar/Olg@

    SvaraRadera
  8. Om man vill, kan man nästan känna den fina Rosendoften, eller hur.
    Jaa lilla gumman, jag skulle se Morden i går kväll.
    Men vad gjorde jag då, jo satt och somnade hade fått
    världens nackspärr. Men det får man skylla sig själv, när man
    sitter och sover.

    kramar från Hajan

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag sa till min man att jag skulle boka honom en dag nu i sommar för att röja och sen åka till soptippen. Det är så befriande i alla fall för mig;)
    De har lovat varmare och soligare väder framöver.
    Kram Anette

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)