måndag 8 juli 2013

Homestyling....

I dag har vi haft besök av Content design som gett bra tips inför fotografering och visning av huset.
Så kul jag gillar ju detta. Och det ingår i det hela så självklart tog vi chansen.

En jättetrevlig och duktig tjej från Content design. Lite tips och idéer inför fotningen som sker på fredag.
Det skall ju vara enkelt och rent så att allt kommer till sin rätt på foto. Så det var ju bara att sätta igång......

Solen lyser här och sommaren har kommit.....och jag som måste packa och greja. Och så blev jag lite krasslig med feber.....det får ju bara inte hända. Fast nu är jag igång igen.

I morgon fortsätter jag/vi och pysslar och packar. Vi packar allt som inte får vara framme nu och som skall till secund hand mm.  Idag  sålde vi också en svart gung/ligg fåtölj till en gammal kollega. Allt får ju inte plats. Så mera till salu blir det...uj uj. En tur till banken blir det också det ingår ju lite sådant också vid husköp.

Och ni kan tänka er vad jag drömmer och fantiserar om framtiden i nya huset. Det bli mycket bläddra tidningar kika på nätet stunder. Och jag känner att det kommer att bli så bra för här finns helt andra möjligheter till det jag vill göra.


Något jag verkligen önskar mig är en sådan här tvätt ställning. Som jag såg för första gången här hos en Sekelskiftsdröm. Så till nästa sommar får det bli en sådan. Den passar inte här nu men sedan kommer det bli så bra.

Nu väntar kudden på mig.






Godnatt mina vänner
Kram från Maria


♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Vad spännande!
    Jag önskar er all lycka

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Så härligt att ni har hittat ert drömboende! Lycka till med flytten! Ja tänk vad mycket favoritprylar man har framme! Bra att flytta så får man gjort sej av med lite onödigt!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  3. Så härligt och spännande att få drömma och planera. Hoppas bara du slipper febern... KRAM

    SvaraRadera
  4. Mycket jobb och planering :-)
    Men det är ju bara kul!!
    Hoppas du får bara frisk!

    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Spännande. Lycka till med nya huset : )

    SvaraRadera
  6. Åh vilken lycka att få planera och drömma om sitt nya hus!

    Ha det bäst!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  7. Spännande tid ni har framför er med husflytt. Alltid en utmaning att skapa sig ett nytt hem. vad kommer att passa i det nya huset och vad kommer inte alls fungera? Kramar Liza

    SvaraRadera
  8. Det är mycket nu som skall klaffa. Men det fixar nog Du, det tror jag.
    Så spännende då får Du berätta efter fotograferingen.

    nyfiken till tusen

    SvaraRadera
  9. Tvättställningen är ju härligt att få använda på sommaren... Tidig vår är det sommartecken för mig ;)

    Ja, nu ska ni ju sälja huset... Lycka till! ;)

    kramar/Olg@

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)