onsdag 10 juli 2013

Dagarna rusar iväg......

Nu går tiden så fort så jag hinner inte med.

Här hemma röjs och fixas helt enl. homestyle protokollet. Samtidigt så packar jag och donar med saker som vi inte skall ha nu i alla fall. Så en sväng till secund hand då och då och dumpa av lite. Så nu börjar hemmet se helt opersonligt ut.......maken muttrar hi hi.

Ute en sväng idag och plockade blommor till trädgårdens byttor. Så i morgon så skall jag köpa lite växter på Blomsterhaga att piffa lite med.

På fredag kommer fotografen Viktor för att ta alla bilder.....gud så spännande.
Skall bli kul att se hur han jobbar. Vidvinkel....så huset kommer se så stort ut hi hi.



Tänk vilken tur vi har egentligen att sälja huset nu när trädgården är som vackrast.
Usch tänk om ingen vill köpa vårt hus....hemska tanke, men tanken finns där att det inte blir som vi tänkt.



Nu skall vi snart ha lite semester. Det skall bli så skönt att lämna allt för ett par dagar.
Goa I & G passar hus och katt när vi är borta. Tackar på förhand !

Ett stort TACK till dig som hälsar på här i hörnan och skriver små fina hälsningar. Nu är jag en helt hopplös bloggerska tyvärr. Men jag kommer igen när allt stabiliserat sig.

Kul att du vill följa med på hörnans resa till nya jaktmarker. Det blir jag så glad över :)

Nu önskar jag DIG en fin fortsättning på veckan och en trevlig helg.
Så hörs vi av lite längre fram.
Du som finns på IG hittar ju mina bilder, som jag lägger ut på språng :)


Stora kramen från Maria

♥ ♥ ♥



10 kommentarer:

  1. Vad spännande när fotografen kommer. Du får styla hemmet ordentligt :-)

    Klart ngn vill köpa ert hus... det får vi verkligen hoppas :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej fina du
    Gud detta är spännande. Lycka till nu och ha en fin fin semester.
    Kommer garanterat att följa detta.
    Kram Karin H

    SvaraRadera
  3. Ja, vårt nya hus känns verkligen som att det passar oss och vår livsstil som handen i handsken! Det gör det lite lättare att skiljas från vårt lilla sjönära paradis.

    Ha det så gott och lycka till med den fortsatta nedkrympningen av möblemanget :)!

    SvaraRadera
  4. Kikar in för en liten sommarhälsning :) Lycka till med dina planer!!

    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  5. Så spännande och vilket fint hus ni köpt och det verkar ligga underbart vackert! Klart att ni får sålt ert hus! Hoppas det blir några som slåss om det, sånt är alltid trevligt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Så spännande!
    Dom är duktiga fotograferna som tar bilder som ska läggas ut på hus till försäljning. Jag kommer ihåg när vi sålde vårt förra hus. De bilderna var jättefin och det såg himla stort ut.
    Ha en härlig dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Så spännande tider ni har framför er! Håller tummarna att allt ska klaffa! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  8. Gud så spännande med nytt hus! Jag vill oxå ha nåt nytt med det där lilla extra och gärna nära vatten! Jättefint hus ni har köpt er!
    Härliga sommarbilder, kram Suss

    SvaraRadera
  9. vi som inte har instagram, får vi reda på om ert hus blev sålt.
    jag önskar Er lycka till, kommer ni inte att sakna er vackra trädgård ?



    kramar från

    SvaraRadera
  10. Så mysigt det låter med det lilla huset nära morgondoppet! Så vill jag också bo.
    Är själv i ett vägskäl..nr 2 på 2 år kan man säga. Det innefattar boende och ev flytt till annan ort. Stort steg!

    Lycka till med husförsäljningen!
    Carina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)