torsdag 13 juni 2013

Sol vindar och regn.....

Hej hopp alla fina!

Tack för alla kommentarer och hälsningar.


Solen har lyst och jag har njutit med alla tänkbara aktiviteter.
Men idag har det ösregnat och blåst enormt. Men jag trotsade vädret och tog en härlig promenad.




Nu ska vi snart åka på sommarfest med "jobbet" F&S. Grillkväll och annat trevligt.

Så nu är det dags att lägga på ett litet ansikte innan det bär av.

Vill du se vad som händer mer i hörnan så kika in på Instagram här lägger jag upp bilder på språng mest hela tiden Hi hi...

Passar på att önska dig en fantastisk kväll och en skön helg!

♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Kikar in o lämnar en hälsning!
    Vilka härliga bilder du bjuder på!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en ljuvlig helg och hoppas du njuter även i regnet.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Hoppas det bliver en trevlig Grillfest då, med dina vänner
    Det är alltid roligt att vara med sina vänner.
    trevlig helg önskar jag

    SvaraRadera
  4. Då är väl den över nu då..grillfesten? Eller kanske inte? Hhihihi...Ja idag är det mulet här o blåser blir la bättre:) Ha det gott / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Hoppas att festen varit bra!
    Här skiner det solen och vi hänger ute för det mesta ;)
    Ha det fi t!
    Kram/Olg@

    SvaraRadera
  6. Hihi.. ibland känner man regnet och ibland blir man blöt? Dagsformen bestämmer nog det.
    Hoppas du fick en trevlig och rolig fest.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni hade jättemysigt på festen, men det är jag säker på!
    Agneta kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)