lördag 29 juni 2013

Rensa och röja helg.....

Regntunga  skyar


Vaknar till en mulen morgon där regnet precis började efter frukost....hellregn.
Jo då för det bli rensa röja, röja rensa.......som så väl behövs. Det tar ju inte slut.
Och blir vädret samma i morgon får jag fortsätta då. Tar lite då och då så det inte blir så jobbigt.




Men nu tar jag en pause för lite hjärnvila med lunch. Och sedan blir det en promenad (det är nu uppehåll) 

Hämtar bilen i stan som dottern lånade igår kväll.

I morgon skall vi med goda vänner och titta på hus...spännande. Ett hus som ligger nära där vi bor som deras son kan vara intresserad av.

Kramar och en fin helg till dig
Kram Maria 
♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Jaa Maria..tänk här har det kommit många skurar idag;) ja det är svensk sommar...Ha en fiin lördag:) kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja nog har det regnat, där jag bor har det åskat väldigt med. Min kompis en
    liten bit härifrån , har ingen telefon just nu Åkan slog ut den.
    Men tydligen inte Satan för hon mailade till mig och berättade ??
    så spännande att kola på hus, det är alltid roligt.
    kramar från Hajan

    SvaraRadera
  3. Här är jag igen, det har visst varit nerslag hos mig med,
    fick se att jag skrivit satan, istället för DATAN

    förlåt

    SvaraRadera
  4. Kram från mig. Hoppas att du får en bra vecka, Maria.:-) Stina

    SvaraRadera
  5. Regnet låter sig inte vänta allt för länge ;)

    Men härligt har vi det ändå, eller hur? :P

    Ha e fin vecka! kram/Olg@

    SvaraRadera
  6. Här rensar vi också massor! Ett av barnen flyttar hemifrån och vi tar över hans rum och gör om till kontor. Så skönt att få ordning efter alla dessa år med trångboddhet. Veckans höjdpunkt är att åka till sopstationen :-)

    SvaraRadera
  7. Jaa va sjutton idag inget vidare väder heller men regnat hela natten så nu kan det bli fint,kommer till helgen tror jag:)) Kramelikram Gunilla

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)