tisdag 25 juni 2013

Ö liv.....

Jo då idag blev det lite ö-liv i hörnan. 

Stack ut med lille båten med en massa saker som skulle ut till ön. Maken är numera stugfogde på ön. Så nu blir det väl ännu mera mys och jobb där ute.

Medtages ingredienser till lunchen. Så det blev en härlig lunch under tallarna och måsarnas skri. Och solen tittade fram lite också.
Jag bara älskar det..................


Idag fick det följa med lite blommor hem från ön.
Så fint med blomster på bordet i trädgården.


Gillar dom här gula liljorna som jag inte kommer ihåg vad dom heter.
Någon som vet ?

I morgon blir det nog Vinden loppis. Vi röjer här hemma i lådor och skåp så nu blir det att skänka bort lite. Och lite som vi skall sälja. Fattar inte vad mycket grejer vi har.


Må gott där ute alla fina bloggisar.

Kram från Maria

♥♥♥



7 kommentarer:

  1. Härliga bilder :)
    Är det inte iris!

    SvaraRadera
  2. Åå der låter så härligt!
    Fortsätt njut och ta vara på sommaren.
    Önskar dig många fina dagar med sol o värme...hihih..
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Blommor är jag inte bra på...

    Vad härligt det verkar på Pelleholmen :-)
    Vart ligger den?

    Ja man samlar verkligen på sig en massa saker...

    Ha det gott!
    Kram ❤

    SvaraRadera
  4. En livsnjutare av stora mått! Så härligt att läsa Maria, fortsätt med det! Det mår man riktigt bra av.
    Jag önskar dig en underbar sommar. Vi hörs säkert igen!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Ja, tänk vad man samlar på sig.. Både jag och gubben hamstrar som bara den.. Undrar vad man ska med allt till.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Ser helt ljuvligt ut
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. jaa vem samlar inte på sig, sen gör man av med lite
    på grund av flyttning. Men nu är man på gång igen.
    Mycket fina bilder.


    kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)