onsdag 5 juni 2013

Lata och lediga dagar.....

Nu har det varit fina dagar igen.....är det inte fantastiskt.

Nu låg vi över ombord på båten för första gången den här säsongen. 
Behöver ju inte säga att det var underbart.
Du som följer mig på IG har ju sett lite bilder.


Lite blommor och gräs plockade ute på ön. Nu får dom stå på köksbordet så länge dom hänger med.


Tänk redan i morgon den 6/6.
Vi åker till havet för att fira bästa svägerskan L. Funderar på lite sol och bad i havet, men där är väl ännu kallare än mina 14 här hemma. Men sol hoppas vi ju på.

Många är långlediga så jag hoppas du får helt fantastiska dagar.

Många stora kramar från Maria 



10 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med dessa lediga dagar. Önskar dig en fantastisk nationaldag imorgon
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Ooo så härligt...njut du fina och jag hoppas du kan ladda med sol och värme.
    Stor kram från Lollo

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt att ligga över i båten. Det minns jag tydligt från min barndom, så spännande det var! Vilka fina sommarblommor! Önskar dig och de dina en fortsatt fin sommartid. Bloggen, jag och sambon tar sommarlov en stund. Kramis

    SvaraRadera
  4. Mysigt att sova över i båt och ligga och lyssna på kluckandet från vattnet.............
    Min svärfar badar i havet.............påstår att det är 18 grader nu!

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Mysigt att sova i båten, vågornas kluckande och vaggas till sömns :)
    Ha en härlig dag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!

    Du har så rätt - fina och lata dagar är guldvärda! Kul med utflykten och umgänge!

    Ha en trevlig helg/Olg@

    SvaraRadera
  7. Hermosas flores silvestres. Abrazos

    SvaraRadera
  8. Det låter som om du har det härligt just nu.. :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Hej,

    Vilken ljuvlig liten bukett. Det bästaste blir från naturen.

    Ha det så gott.

    SvaraRadera

  10. Acabei de conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)