fredag 10 maj 2013

Vattenplask och petunior......

Hejsan svejsan
Idag fredag blir det ett litet kort inlägg.
Nu står lite lunch på schemat och regnet hänger i luften. En tur med maken in till stan står på tur och att läsa ut min lilla bok.

Min lilla Petunia lyser upp bordet nere i myshörnan under äppleträdet och alla syrenerna som snart slår ut.

Nu har också våra vattenplask och vattenspeglar kommit fram. Det är så rogivande att bara lyssna på vattnet som plaskar och porlar. Snacka om mindfulness....att bara stanna upp och lyssna det räcker.




Önskar dig en helt fantastisk dag.



9 kommentarer:

  1. ha en härlig fredag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Vackra blommor! Här hade jag tänkt plantera lite denna helgen men det får nog vänta till nästa... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Åh så fina bilder! Ha en skön fredag...

    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Härlig färg på blommorna.
    Trevlig helg Maria
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig dag!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin färg! Kan tänka mig hur mysigt det är i myshörnan ;)

    Trevlig helg!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga peutonia. Även här har det inhandlats sådana idag och jag njuter av dem i fulla drag. Härlig tid vi har framför oss.

    Önskar dig en underbar helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken ljuvlig blomma!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  9. Jag har inte sett några Petunior ännu, jag väntar och väntar vill ha en
    hängpetunia i taket på balkongen.
    Det är en ljuvlig tid äntligen vi går till mötes.
    trevlig söndag önskar

    Hajan

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)