onsdag 15 maj 2013

Små dagar av lycka.....

Och ett bamse TACK för alla Hurra hälsningar. Blir så rörd och glad :) Tusen tack!!


Förgätmigej och små dagar av lycka.





Födelsedagen blev så underbar som jag tänkt mig. God mat i stora staden med familjen. Mycket glädje och mys på hög nivå.

Idag en slappdag tycker jag allt att det blev. Här har blåst något kopiöst men varit ganska ok ändå.
Och nu bär det av på Yoga.....min kära Yogakväll.

I morgon sticker vi nog ut till ön en sväng för att kolla till det hela. Skall bli skönt...hoppas solen skiner.
Jag mår så gott när jag kommer ut på sjön och till ön.

Nu sticker jag iväg och önskar dig en fin fin onsdagskväll.

Kramis från Maria

11 kommentarer:

  1. Hoppas du hade en skön yoga kväll.Jag kom precis hem från min. Så skönt!! Låter som en trevlig dag i morgon. Ha det gott!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. hoppas Du kom ut till ön, och fick kolla lite.
    Det är väl underbart att ha en liten ö.
    Jag har min inglasade balkong, det är lagom för mig, i min ålder.
    kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt att komma till en ö :) låter som en underbar idé!

    Förgätmigej är en av mina favoriter bland försommar blommorna.
    Jättevackra bilder ....våra står i knopp nu :)
    Önskar dig fina försommardagar.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Kikar in igen för att önska en riktigt
    fin och Glad Pingst :)
    Kram Lollo ♡

    SvaraRadera
  5. Så härligt att din födelsedag var till belåtenhet och vilka vackra förgätmigej.

    Önskar dig en ljuvlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt vackert & va mysigt med Yoga :)
    /Kram Annmi i Hjosolen!

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!
    Låter som en underbar födelsedag! Kul!
    Ha en trevlig helg!
    Kram/Olg@

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott, Maria! Herregud, så duktig du är med kameran. Underbara blomsterbilder både i det här och ditt förra inlägg. Önskar dig en fortsatt fin pingsthelg! Kramis

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott du duktiga fotograf!

    Hoppas du har det fint ute på ön i helgen:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Låter härligt...
    Ha en fin lördag!
    Titti

    SvaraRadera
  11. Ja ha nu Fick jag börja om, ibland förstår jag mig inte på Blogger.
    Jag vill bara önska dig en fin fortsättning på helgen.
    kram Hajan

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)