måndag 6 maj 2013

Måndags feeling....

Vilket väder det blev idag mina sköna. Morgonen och förmiddagen var lite mulet men sedan sprack det upp till en blå himmel och sol.

Avklarat lite måndagshandling enl. plan. Ja sedan har jag nog inte gjort så mycket.
Lite pyssel och pill. Och dagens vila blev i solstolen...och där somnade jag.

Nu kommer snart maken och vill nog äta lite....jo då jag har sparat till honom också.

Nu blir det lite kaffe i trädgården + mellanmål innan träningen som ju idag är stationsträning. Tufft och svettigt kommer det att bli.....men jag är så taggad.



Go kväll alla vänner nu...Kram från Maria

6 kommentarer:

  1. Fortsatt SOL över din dag!

    Önskar....

    Jag :o)

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar dag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. En skön Måndag lät det som!
    Hoppas att du får en lika bra dag idag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. So-so lovely flowers. :)

    SvaraRadera
  5. Såååå vackra bilder, rena konstverken. Blommorna är bedårande vackra.

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Hej! hoppas du haft en lika go Tisdag <3 njuter av den ljumma kvällen o kikar runt..kram Jessica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)