fredag 24 maj 2013

Fredagsblommor i hörnan

Du är väl inte trött på alla blommor och knoppar nu. 

För här kommer mera. Jag kan ju inte låta bli....det är ju så underbart fint och vackert.

Lite plock från lilla trädgården.



Inte nog med det så måste jag ju släpa in en massa också hi hi
Äppelkvistar pryder köksbordet.



Hoppas att Du mår bra där ute.
Själv mår jag jättebra och har haft fina dagar. Fullt upp men ändå hunnit varva ner med vila och Yoga.
Träffade mina bästa gamla kollegor i går ute på restaurang och pratade, skrattade och åt en massa god mat.
Fick också ett helt fantastisk present som jag kommer att visa nästa vecka.
Nu är det helg igen och för många blir det ledigt. maken håller på med båten som nu snart skall sjösättas. Så det lär nog bli lite pill för mig också med båten. 
Men nu skall jag blogga runt lite tänkte jag.
Önskar dig en fin fredagskväll och en härlig helg.

Kramar från Maria




19 kommentarer:

  1. Blommor kan man inte få för mycket av! Äppleblommor är helt underbara! Tycker rådjuren också!!/lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Det är en ljuvlig tid vi har just nu med alla knoppar som väntar på att få spricka. Jag väntar bara på värmen som inte vill infinna sig. Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Så vackert med allt som blommar nu! Och nej vi kan inte se för mycket av detta ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det blommar så fint nu och några av dem doftar så gott...det tröttnar man aldrig på!
    Äppelblommorna är så vackra!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Underbar tid vi har nu, jag njuter för fullt. Såg att häggen börjar slut nu, här hos mej. Det går så fort, hänger knappt med.

    Ha en fin helg // Lissen

    SvaraRadera
  6. Inte kan man tröttna på blommor inte. Älskar att se hur våren kommer. Här ser jag att det börjar knoppas i fruktträden.
    Fint att plocka in och njuta av dem.
    Ha en fin helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Åh, vad härligt att se att du också frossar i det härliga som finns i naturen nu :-) Äppelkvistar... I like! Ha en riktigt härlig kväll!

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!
    Vilka härliga bilder du bjuder på!
    Visst ska man passa på att njuta av allt det vackra ute nu.
    Härlig tid. :)

    Må så gott!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder :)
    Det är bara o passa på o njuta nu, mellan hägg o syrén som det heter.
    Skönt att höra att du känner dig ganska så bra :)

    Stor kram o fin helg till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Nä, inte lessnar man på allt det vackra ute i naturen nu!
    Man kan inte få nog av blommande buskar och träd..............

    Låter mysigt med båt tycker jag.
    Har ni den enbart i Mjörn eller tar ni den till havet också?

    Skön och solig helg,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Du gör underbart fina blom collage
    går inte och tröttna på dina blommor.
    Det är en fin tid nu.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Helt underbara bilder. Nä tröttar aldrig på dina bilder. Ha du också en kanon skön helg det skall jag. Imorgon skall man ut och fira mor. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  13. Är det ens möjligt att överdosera blomster, knoppar och grönt. Tror inte det va :)

    Hoppas att du har haft en fin helg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Nej då, jag njuter av dina vackra collage! Önskar dig en fin kväll.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  15. Finfina bilder, kan aldrig bli för många :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Hoppas du har det bra och har haft en trevlig mors dag;)))
    Önskar dej en fin morgondag och sköt om dej....
    Kram bia

    SvaraRadera
  17. Härliga bilder, du lyckas verkligen fånga det vackra på bild du;)

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  18. Nä, hörru... Jag kan inte få nog av alla blommor och knoppar ;)

    Ha en fin fin vecka nu!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Fina bilder!
    Nej man kan inte få nog av blommor nu efter en kal vinter.
    Kram Anette

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)