måndag 20 maj 2013

Fågelkvitter och solsken.....

Hej alla där ute, hoppas att allt är bra med dig.

Här hemma i hörnan har det varit fullt upp så det är därför som jag varit lite tyst här på bloggen.

Jag har ju varit en hel del tid ute på ön. Det har du sett som följer mig på Instagram. Ömsom sol ömsom regn. Inga kort på bloggen idag därifrån.
På pingstafton var det fullt hus här och min födelsedag firades. Mer bilder därifrån en annan dag.
Orkar inte ta tag i dessa foton just nu. 

Och nu njuter jag bara att vakna med fågelsång på morgonen. Och i morgon bär det av till Borås lasarett och mitt hjärnskadeteam. Men lite trevligt får vi allt göra också. Blir väl en lunch mm. Får se hur mycket min hjärna mäktar med efter lasarettbesöket.

Men nu skall jag ta tag i mina naglar som farit illa dom sista dagarna :)



 Plommonträdet blommar för fullt.



 Häggmispeln har snart tappat alla sina vita söta blommor nu.




Det blommar över fort nu......så det gäller att fota fort :)
Men glöm inte att njuta också......

Go måndagskväll nu och en fin vecka
Kram från Maria



8 kommentarer:

  1. Så vackra bilder, nu är det som vackrast ute sååå fint. Lycka till på sjuk huset och ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra bilder.
    Önskar dig en skön kväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Gratulerar i efterskott! Hoppas dagen var riktigt skön och bra.
    Så fin blomning du har! Och lycka till i Borås!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder du bjuder på♥
    Här har björkarna slagit ut först nu. Men visst är sommaren på "G" varmt å soligt♥

    Ha en fin kväll!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt att njuta av fåglarnas sång om morgonen. Lyssnar på dem precis nu och känner att det onekligen gör gott i själen. Kramar Liza

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! Hoppas att du får en fortsatt fin vecka!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så vackra bilder och gratulerar i efterskott
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Så fint det är nu. Maj är bästa månaden :D
    Hoppas att allt är bra och att du fick några trevligheter efter sjukhusbesöket.
    Kram Maria

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)