söndag 12 maj 2013

Det spritter i kroppen....

Nu efter allt regn och värmen som kom växer det så det knakar.
Jag hinner inte med.....hjälp.

Så nu blir det bara lite bilder som jag lägger ut....behövs inte så mycket text idag.


Makens favoritblomma Gullvivan....



Tänk att en del inte tycker om gula blommor....det kan ju inte jag förstå alls. Vad tycker du?



Mmmmm knoppar och blad


Det finns alltid att göra för liten Zorro. Han är alltid med oss i trädgården .....så spännande att smyga omkring.

Magnolian blommar och körsbärsblommorna....helt magiskt. Och allt blir bara grönare och grönare.

Go söndag och start på nya veckan.


Kram från Maria



10 kommentarer:

  1. Ja, nu efter lite regn så exploderar allt bara.
    Jag älskar också gullvivor. Som barn var min favorit maskros, så gula blommor går hem här. Även om maskrosen inte är så populär längre på alla platser den ska envisas med att växa ;)
    Ha en fortsatt skön söndag. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tack för fina ord om min tavla. Ha en fortsatt fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Näe det är helt otroligt vad det händer saker i trädgården nu!
    Jag som nästan varit isolerad inne några dagar ;) blev förvånad när jag kom ut idag.. Ha en fin söndag, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Nu var det ett tag sedan jag var in hos dig och skrev en kommentar.Ja nu är det så vackert ute.Man vill nästan inte gå in.
    Och gult är så vackert.Kram/Gunsan.

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga Gullviva. Har i dagarna varit hos min far och grävt upp några gullvivor och hoppas nu att de ska trivas hos mig så att jag kan få njuta av dem nästa år.

    Önskar dig en skön kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Underbara du är tillbaka....missat detta för jag varit å semester. Så fina bilder/foton som vanligt.
    Hoppas allt är väl med dig.....kram från Karin H

    SvaraRadera
  7. Hur kan man inte älska ALLA blommor just nu. Vita, blå, gula, rosa...

    Underbart är vad det är!

    kram på dig! /Anna

    SvaraRadera
  8. Verkligen vackra bilder. Gullvivor är en het fantastisk blomma tycker jag. Anspråkslös men ändå så vacker! Liza

    SvaraRadera
  9. Gult är fult säger vissa, men det håller jag inte alls med om. Gult är fint!
    Underbart vackra bilder. Jag blir superglad av att titta på dem.
    Ha en underbar dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  10. Ja, nu händer det massor i trädgården och det är ju så sagolikt vackert! Gullvivor har vi också i massor och de är ju så söta. Gult över huvudtaget gillar jag då de skiner upp som små solar.

    Ha en fin start på veckan!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)